Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم رضا قوچان نژاد در بازی با والویک متوقف شد.

زووله در هفته چهارم رقابت‌های لیگ فوتبال هلند مقابل والویک پیروزی را از دست داد و به تساوی رسید.

به گزارش طرفداری، از هفته چهارم رقابت‌های لیگ فوتبال هلند زووله در خانه والویک به میدان رفت و این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. زووله تا دقایق پایانی با یک گل پیش بود اما در نهایت دروازه‌اش باز شد و پیروزی را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار، رضا قوچان نژاد از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در دقیقه 61 تعویض شد. زووله با این تساوی 5 امتیازی شد و در رده دهم جای گرفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست

 کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تسنیم، امید عالیشاه بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر درباره مصدومیتش، اظهار داشت: خدا را شکر فکر نکنم چیز خاصی باشد. باید بروم بررسی شود، ولی حسی داشتم که خدای نا کرده مصدومیتم تشدید شود. امشب یا فردا یک MRI می‌گیرم تا میزان دقیق آسیب‌دیدگی مشخص شود. فکر نمی‌کنم چیز خاصی باشد.

وی درباره پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان تصریح کرد: همیشه بازی در آبادان و مقابل تماشاگرانش سخت بوده است، چون تیم خوبی  هستند، ولی ما همه جوره محکوم به برد بودیم و الحمدالله شرایط خوبی داشتیم. امیدوارم ادامه‌دار باشد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره صدرنشینی تیمش در جدول رده‌بندی لیگ برتر، خاطر نشان کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم و الان باید به بازی مقابل آلومینیوم در جام حذفی فکر کنیم. بعد از آن ان‌شاءالله دوباره به لیگ برمی‌گردیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شروع خوب ایران با غلبه‌بر افغانستان / شگفتی‌سازی قرقیزستان با پیروزی مقابل ژاپن
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • گل‌گهر در دقایق تلف‌شده برد را با تساوی عوض کرد
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا | پیروزی سه گله ایران مقابل افغانستان
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا