Web Analytics Made Easy - Statcounter

کبری رفیعی کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امشب در استان های گیلان، مازندران و اردبیل، بارندگی، وزش باد و مه آلودگی پیش بینی می شود، گفت: همچنین در استان های گلستان، خراسان شمالی، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز بارش پراکنده خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی با بیان اینکه روز پنجشنبه در استان های ساحلی خزر، خراسان شمالی ، شمال خراسان رضوی و روز جمعه در ارتفاعات خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش پراکنده پیش بینی می شود افزود: روزهای پنجشنبه و جمعه کاهش نسبی دما در شمال شرق کشور رخ خواهد داد.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: در سه روز آینده در نوار شرقی کشور ، کرمان، هرمزگان در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش بینی می شود.

رفیعی اظهار کرد: از پنجشنبه تا دوشنبه به دلیل پایداری هوا، افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت پیش بینی می شود.

او همچنین درباره وضعیت آب وهوای تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با غبار محلی خواهد بود و بیشترین دمای هوا به ۲۳ درجه و کمترین آن به ۱۳ درجه خواهد رسید.

طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی، فردا بارش باران، کاهش دما و وزش باد در استان های گیلان، مازندران و اردبیل را شاهد خواهیم بود. از امشب تا جمعه در سواحل دریای خزر، اردبیل و شمال شرق کشور دما ۶ تا ۹ درجه کاهش می یابد.

همچنین افزایش غلظت آلاینده ها را از پنجشنبه در استان های تهران، مرکزی، البرز، اصفهان، قزوین، قم، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و خوزستان شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی بارش باران پیش بینی می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: این روند افزایشی موجب افزایش پنج تا هشت درجه‌ای دما می‌شود که در مناطق جنوبی و شرقی محسوس تر خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: روز گذشته، بارش‌های پراکنده مناطق جنوبی خراسان رضوی را فرا گرفت که کاخک گناباد با ۶ و نیم میلیمتر بیشترین میزان بارش را به ثبت رسانده است.

وی تصریح کرد: وزش باد یکی دیگر از پدیده‌های غالب در استان است که در مناطق غربی با احتمال وقوع خسارت خواهد بود.

آهنگرزاده افزود: در شبانه روز گذشته، قوچان با چهار و سرخس با ۲۵ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده‌اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۱۹ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۲۰ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۱ تا ۲۳ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بارش پراکنده باران در هرمزگان
  • شدت گرفتن بارش‌ها در مناطق مستعد
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • بارش ۴۶ میلی‌متری باران در مردهک جیرفت
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است
  • تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی کاهش نسبی دما در چهارمحال و بختیاری
  • آخرین جزئیات پیش بینی بارش‌ها و وضعیت دمای هوا در کشور / افزایش ۵ درجه‌ای دما در شمال غرب
  • شروع بارندگی در استان یزد