Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@19:56:30 GMT

نقش تأثیرگذار رسانه ملی در اطلاع رسانی مطالبات مردم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۰۶۹۵

نقش تأثیرگذار رسانه ملی در اطلاع رسانی مطالبات مردم

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود امامی یگانه عصر چهارشنبه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل و کارکنان معاونت خبر صدا و سیما اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز اردبیل هم در حوزه‌های مختلف با محوریت ارائه و انعکاس مطالبات مردم و پیگیری اقدامات انجام شده پیشگام است و رویکرد این رسانه مردم محور است.

وی کارکنان خبر صدا و سیمای مرکز اردبیل پای ثابت تمام رویدادها، برنامه‌ها و تحولات منطقه بوده و شبانه روز برای اطلاع رسانی تلاش می‌کنند افزود: بخش‌های خبری صدا و سیمای مرکز اردبیل با توجه به نیروهای کاردان و متخصص مخاطبان خاص خود را داشته و از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردبیل گفت: تولید و پخش گزارش‌های فاخر خبر صدا و سیمای اردبیل برای معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های منطقه در بخش‌های مختلف، در شبکه‌های سراسری و برون مرزی بسیار حائز اهمیت است که عملکرد معاونت خبر صدا و سیمای مرکز اردبیل در این حوزه قابل قدردانی است.

امامی یگانه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، امید آفرینی و تعمیق اخلاق و آگاهی بخشی را از شرایط مهم توفیق رسانه خواند و افزود: بایستی همه مسئولین و آحاد جامعه با صلابت مضاعف به سمت حل مسائل رفته و موانع را برطرف کنیم که اگر مشارکت مردم نباشد و نیز رسانه‌ها در این بین با صداقت و امانتداری عمل نکند موفقیت مسئولین محقق نمی‌شود.

وی با بیان اینکه رسانه ملی، رسانه مورد اعتماد مردم است، گفت: در کنار تمام رسانه‌های معاند که سعی دارند خود را صادق تر نسبت به مردم کشور ما نشان دهند و از هیچ گونه شیطنت رسانه‌ای کوتاه نمی آیند در این میان رسانه ملی ضمن تقابل با این رسانه‌ها، نقش تأثیرگذاری در شفاف سازی اذهان عمومی و اطلاع رسانی مطالبات مردم دارد.

فرماندار اردبیل همچنین با قدردانی از زحمات مدیرکل و کارکنان از بخش‌های صدا و سیمای مرکز اردبیل بازدید با چند تن از مدیران و کارشناسان درباره مسائل شهرستان اردبیل گفت و گو کرد.

کد خبر 5053179

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری فرمانداری اردبیل صدا و سیمای مرکز اردبیل مسعود امامی یگانه ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی کرمانشاه نیروی انتظامی مشهد ستاد ملی مقابله با کرونا صدا و سیمای مرکز اردبیل خبر صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان قائم مقام رسانه ملی در امور اقتصادی  درسفر به کرمان از برخی از اموال ، دارایی‌ها و ظرفیت‌های صدا و سیمای مرکز کرمان از جمله ساختمان جدید در حال احداث این مرکز بازدید کرد.
حسین رضی گفت در این سفر ظرفیت‌های اقتصادی و امکاناتی که در استان کرمان در اختیار صدا و سیما است بررسی می‌شود تا در طرح مولدسازی  استفاده  شود.
وی افزود در تلاشیم تا ظرفیت‌های بالقوه را به بهره‌برداری برسانیم تا از این محل شبکه استانی توسعه یابد و از منابع استفاده بهینه شود..
قائم مقام سازمان صدا و سیما در امور اقتصادی در ادامه در باره ساختمان جدید صدا و سیمای مرکز کرمان گفت با توجه به هزینه‌هایی که تاکنون در این سایت ۱۴ هکتاری انجام شده باید سرعت انجام کار افرایش یابد که این موضوع از محل منابع استانی، سازمان برنامه بودجه و سازمان صدا و سیما با پیگیری متولیان قابل انجام است.
رضی در این روز از برخی از دارایی‌های صدا و سیمای مرکز کرمان هم بازدید کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • پلیس، لینکی برای ثبت ‌نام در تذکرکشف حجاب ارسال نکرده ‌است