Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:41:02 GMT

۷۶۲ کیلوگرم مواد مخدر غیر دارویی در تبریز امحا شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۰۷۴۷

۷۶۲ کیلوگرم مواد مخدر غیر دارویی در تبریز امحا شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان روز چهارشنبه در حاشیه امحاء این مواد مخدر گفت: سلامت و امنیت از نیازهای اصلی جامعه و نعمت بزرگ الهی است که در حفظ  و تعالی بشریت موثر است.

سرهنگ علی اُقربایی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، مبارزه جدی با مواد مخدر را در اولویت کاری خود قرار داده است و با مشارکت همه دستگاه‌ها و کمک مردم عزیز توانسته است در ماههای گذشته شاهد افزایش کشفیات انواع مواد مخدر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارقان طلافروشی در تبریز دستگیر شدند

سرهنگ صابر عباس زاده معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان اعلام کرد: سه سارق مسلح که دیروز در خیابان حجتی تبریز، به یک باب مغازه طلافروشی دستبرد زدند و صاحب مغازه را زخمی و رهگذری را هم با شلیک گلوله از تفنگ شکاری به قتل رسانده و متواری شده بودند، با تلاش ماموران پلیس، دستگیر شدند.

روز گذشته سه سارق با ورود به یک واحد طلافروشی در خیابان حجتی تبریز طلاهای موجود در مغازه را به سرقت بردند و صاحب واحد طلافروشی را نیز مصدوم کردند.

یک نفر عابر پیاده هم بر اثر شلیک گلوله از تفنگ شکاری سارقان جان باخت.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آذربایجان شرقی مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ حسین زلفخانی گفت: در اجرای طرح‌های آرامش در شهر و جمع آوری معتادان متجاهر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران پس از اخذ دستور قضایی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در غرب استان تهران اقدام کردند.

­

این مقام انتظامی افزود: در اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل‌های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

­

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران گفت: در اجرای این طرح، در یک ماه گذشته تعداد ۲ هزار ۶۰۵ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان‌های غرب استان تهران جمع آوری و برای بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

­

سرهنگ زلفخانی با بیان اینکه در اجرای طرح‌های آرامش در شهر، ۳۵ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند، افزود: در اجرای این طرح، یک هزار و ۸۳۹ خرده فروش دستگیر شدند و ۴۲۶ کیلو و ۹۳۳ گرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار