Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگوی تلویزیونی به مناسب هفته ناجا، اظهار کرد: نیروی انتظامی سرباز ولایت است پیام رهبری در شرایط فعلی توفیق دیدارشان را نداشتیم دلگرم کننده بود و یک خون جدیدی برای نیرو‌های انتظامی بخشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی امنیت عمومی را از نقطه صفر مرزی تا روستا‌ها و شهر‌ها با تلاش شبانه‌روزی ایجاد کرده است، گفت: از ابتدای کرونا تا همین امروز نیروی انتظامی همواره همراه مدافعان سلامت بوده است و در بحث فاصله گذاری و مقابله با احتکار کنندگان نیروی انتظامی همواره در صحنه حضور داشت.

سردار رحیمی گفت: طی ۱۰ روز گذشته نامه‌ای به نیروی انتظامی ابلاغ شد مبنی بر اینکه در استان تهران افرادی که ماسک نداشتند جریمه شوند،  نیروی انتظامی در ابتدا تذکر لسانی می‌دهد به همین منظور تذکر لسانی را به ۱۱۲ هزار نفر که شامل؛ عابران پیاده، مسافران مترو و اتوبوس، رانندگان و ... هستند، داده ایم.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: همچنین به ۱۴ هزار واحد صنفی را که دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند تذکر دادیم. پلیس مترو، اماکن، راهور، پلیس راه، پلیس پیشگیری برای این امر فعال شدند. از امروز شدت برخورد را با افرادی که ماسک نمی‌زنند بیشتر کردیم، کد جریمه آماده شده در حالی که در روز‌های اول کد جریمه نداشتیم. افرادی که در اتومبیل باشد و ماسک نداشته باشد جریمه می‌شوند، تاکسی‌ها اتوبوس‌ها را متوقف کرده و تذکر می‌دهیم.

وی با اشاره به تعطیلات پیش رو، بیان کرد: ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش تردد‌های برون شهری در تعطیلات را داشتیم اگر برای بسته شدن راه‌ها در تعطیلات پیش رو ابلاغیه‌ای صادر شود راه‌ها را خواهیم بست.

سردار رحیمی گفت: پلیس در مقابل اراذل و اوباش و گردن کشان کوتاه نخواهد آمد و همواره برای امنیت عمومی جامعه تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته ناجا جریمه افراد کاهش ترددها دستگیری اشرار نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم

منوچهر نصیری گفت: طرح «زیست شبانه» با توجه به افزایش تردد در ساعات بامداد بمنظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر فعالیت‌های واحد‌های صنفی در این ساعات در استان قم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: برخورد بدون مماشات با مخلان آسایش و آرامش شهروندان در اولویت فرماندهی انتظامی بوده و این طرح با حضور رده‌های مرتبط پیگیری و اجرایی می‌شود.

از بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۱۲ فعال نباشند.

نیروی انتظامی استان قم نیز طی این مدت با واحد‌های صنفی متخلف برخورد کرده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • اگر کسی خود را مامور معرفی کرد چه کنیم؟
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در اصفهان