Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال ادامه روند کاهش نرخ ارز از روز یکشنبه، قیمت‌ها در بازار سکه و طلای داخلی نیز همچنان شیب نزولی خود را حفظ کرده است. محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه نرخ سکه و طلا در بازار داخلی، نسبت به دو روز گذشته با کاهش چشمگیری روبرو شده است، گفت: قیمت سکه و طلا در هفته گذشته سیر نزولی به خود گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز شاهد افزایش قیمت انس طلا در بازار جهانی و نوسانات جزئی در بازار داخلی بودیم.
نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر عرضه در بازار طلا و سکه را خوب توصیف کرد و افزود: هر سکه بهار آزادی در بازار امروز به‌طور متوسط ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، هر سکه امامی به طور متوسط ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نیم سکه با قیمت متوسط ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ربع سکه با قیمت متوسط ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان در بازار معامله شد.
کشتی‌آرای قیمت متوسط دادوستد برای هر گرم طلای ۱۸ عیار را در بازار امروز یک میلیون و ۲۴۵ هزار تومان عنوان کرد.
وی همچنین با توجه به نوسانات اخیر بازار طلا و سکه و نامشخص بودن قیمت‌ها در روزهای آینده، به مردم توصیه کرد در زمان هیجان قیمت‌ها با تامل و دقت بیشتری نسبت به فعالیت خرید و فروش در بازار اقدام کنند و طلای مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تهیه کنند.   بیشتر بخوانید: کاهش تقاضا عامل اُفت قیمت طلا و سکه
انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی قیمت سکه قیمت طلا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی قیمت سکه قیمت طلا هزار تومان قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت درهم امارات امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت درهم امارات امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱۷,۶۶۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۹۰ تومان (۰.۵۱ درصد) کاهش یافته است. هر واحد درهم امارات، روز گذشته با قیمت ۱۷,۷۵۰ تومان معامله می‌شد.

امروز درهم امارات در بازار آزاد بر خلاف رشد قبلی با کاهش قیمت روبرو بوده است، بطوری که درهم امارات که در بازار آزاد دیروز به ۱۷,۷۵۰ تومان رسیده بود.

 امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۹۰ تومانی (۰.۵۱ درصد) به ۱۷,۶۶۰ رسید. بالاترین قیمت درهم امارات در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷,۶۶۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱۷,۶۶۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی درهم امارات نسبت به هفته گذشته ۲.۴۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد درهم امارات در شش ماه گذشته حدود ۲۴.۳۷ درصد افزایش یافته است.

tags # درهم امارات سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • قیمت افغانی به تومان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • قیمت شاهین در بازار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳