Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس‌جمهوری آذربایجان، اظهارات نخست‌وزیر ارمنستان مبنی بر عدم وجود راه‌حل دیپلماتیک را بی‌احترامی به اقدامات دیپلماتیک جامعه بین‌الملل خواند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، حکمت حاجی‌اف، معاون رئیس‌جمهوری آذربایجان، فراخوان نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان از شهروندان خود برای اعزام به جبهه و اشاره او به عدم وجود راه‌حل دیپلماتیک را بی‌احترامی به اقدامات دیپلماتیک جامعه بین‌الملل دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی‌اف با بیان اینکه ارمنستان برای بار دیگر نشان داده است که نمی‌خواهد بحران را از طریق مذاکرات حل کند، گفت دولت ایروان قصد دارد اراضی آذربایجان را تحت اشغال خود قرار دهد.

وی افزود: "اظهارات پیشین دولت ایروان مبنی بر حل مساله از طریق صلح جز ریاکاری آن چیزی دیگری نیست".

وی با بیان اینکه پاشینیان به صورت غیرمسؤولانه و برای اهداف سیاسی خود تمامی مقامات غیرنظامی و شهروندان را به دست گرفتن سلاح دعوت می‌کند، اظهار کرد: "این موضع رسمی ارمنستان ثابت می‌کند که آتش‌بس انسانی را چه کسی نقض و وضعیت در منطقه را بیشتر دچار تنش می‌کند".

حاجی‌اف همچنین با تاکید بر اینکه جای تعجب ندارد کسی که دستور شلیک موشک بالستیک به مناطق مسکونی در آذربایجان را می‌دهد، چنین اظهاراتی مطرح می‌کند، گفت: "قابل توجه است که پاشینیان این بیانیه را پس از سفر کاری وزرای خارجه آذربایجان و ارمنستان به مسکو و پیش از انجام مذاکرات در آمریکا صادر کرده است".

وی ادامه داد: "نخست‌وزیر ارمنستان با این اظهارات خود به تلاش‌های دیپلماتیک جامعه بین‌الملل بی‌احترامی می‌کند. آذربایجان از حل مشکل از طریق مذاکرات مطابق با نقشه راه فعلی بر اساس قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل حمایت می‌کند".

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منازعه جمهوری آذربایجان و ارمنستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمدرضا عبدالله نژاد فرماندار شهرستان چالدران به همراه مریم سلماسی رئیس بهزیستی در راستای تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تأکیدات استاندار آذربایجان غربی  مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات مردم  و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم با مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی در ادامه برنامه های ملاقات مردمی به منظور رسیدگی به مشکلات آنها بصورت چهره به چهره با مددجویان بهزیستی دیدار و گفتگو کرد .

دیگر خبرها

  • دولت ارمنستان 4 روستا را به جمهوری آذربایجان واگذار کرد
  • ارمنستان ۴ روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد
  • باج جدید پاشینیان به علی‌اف: ۴ روستای منطقه «قزاق» به آذربایجان واگذار شد
  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • احتمال حمله اسرائیل به ایران از آذربایجان؟ | واکنش‌ها را ببینید
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • (ویدئو) سردار حاجی‌زاده درباره واکنش اسرائیل: ۱۰۰ درصد می‌زنیم
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی اسرائیل: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • گفتگوی بلینکن با امیر قطر درباره حمله ایران به اسرائیل