Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مصطفی مرادی عصر امروز در نشست هیأت‌های ورزشی استان سمنان اظهار کرد: دیدار رؤسای هیأت‌های ورزشی با مدیران ارشد استان، یکی از انتظارات ورزشکاران و رؤسای هیأت‌های ورزشی استان است که شاهد برگزاری این نشست صمیمانه در هفته تربیت‌بدنی هستیم.

او گفت: از خجسته‌پور (معاون استاندار سمنان) به‌عنوان یک ورزشکار رشته باستانی و یکی از حامیان ورزش در استان به‌واسطه تشکیل این جلسه قدردانی کرده و امیدواریم با مساعدت وی بتوانیم بخشی از مشکلات ورزشی استان را رفع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان اضافه کرد: توسعه ورزش استان و حل مشکلات آن جز با عزم و اراده راسخ و مطالبه عمومی و وحدت نظر در مسؤولان استان امکان‌پذیر نیست.

مرادی بیان کرد:  اگر نتوانیم هماهنگی فرا بخشی داشته باشیم، اداره کل ورزش و جوانان به‌تنهایی قادر نیست مشکلات را رفع کنیم و  هماهنگی بین بخشی مستلزم ورود جدی مسؤولان است؛ امید که با همدلی و وفاق بتوانیم مشکلات را به سرانجام برسانیم.

او اضافه کرد: تشکیل شورای ورزش همگانی استان آغازی مناسب بر روند جدید اداره کل ورزش و جوانان استان بود که با مساعدت معاون استاندار سمنان در هفته گذشته به انجام رسید و امید آن داریم این‌گونه جلسات با دستور کار مشخص و مصوبات شفاف بتواند در گره‌گشایی از ورزش استان مؤثر واقع شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان بیان کرد: ورزش در استان سمنان در سه حوزه بانوان، حرفه‌ای و همچنین همگانی و روستایی فعال بوده و اقدامات مناسبی نیز تاکنون به انجام رسیده است.

مرادی اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش ارزشمند بانوان ورزشکار در استان، شاهد پیشتازی بانوان بر آقایان در حوزه ورزش و کسب مدال در سطوح مختلف هستیم.

او گفت: پیشتازی بانوان در امر ورزش در استان سمنان فرصت مناسبی است تا علاوه بر تلاش در جهت حفظ این موفقیت بتوانیم در جهت توسعه و ارتقای آن نیز گام برداریم؛ استان سمنان به‌شدت نیازمند توسعه زیرساخت‌ها در حوزه ورزش بانوان است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان اضافه کرد: در دوران کرونایی حاضر مهم‌ترین اولویت مدیران ورزش و جوانان استان، بسط و توسعه ورزش همگانی است.

مرادی گفت: باید تلاش کرد تا به دنبال شیوع کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن و قرنطینه‌های خانگی مرتبط با این بیماری، ورزش را به‌عنوان یکی از عوامل پیشگیری از بیماری‌ها ارائه و بخشی از شور و نشاط از دست رفته دوران کرونا را جبران کنیم.

او اضافه کرد: برگزاری پویش و چالش‌های مختلف در حوزه ورزش همگانی از جمله اقدامات مثبت و مطلوب انجام‌شده در وضعیت کرونایی فعلی بوده که با توان و قدرت بسیار خوب در استان در حال انجام است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: توسعه ورزش ادارات و برگزاری برنامه‌های ورزش صبحگاهی کارکنان دولت، تحت عنوان یک صبح پرنشاط از دیگر اقدامات جدید اداره کل ورزش و جوانان استان است که خوشبختانه از روز گذشته با برگزاری این برنامه در استانداری سمنان رسماً آغاز شده و متعاقب آن در ادارات و نهادهای مختلف با همکاری و مساعدت مدیران استان برگزار خواهد شد.

مرادی بیان کرد: توسعه و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی از دیگر اقدامات و برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان است؛ تاکنون ۱۳۰ خانه ورزش روستایی در استان به بهره‌برداری رسیده و تلاش داریم تا پایان سال جاری این عدد را به ۱۶۰ خانه ورزش روستایی افزایش دهیم و در همین راستا، ۲۰ خانه ورزش روستایی در هفته تربیت‌بدنی امسال در استان سمنان افتتاح خواهد شد.

او افزود: آسیب‌های واردشده به ورزش قهرمانی کشور و استان به دلیل شیوع کرونا بر هیچ کس پوشیده نیست؛ در اوضاع حساس و بحرانی کرونا باید تلاش شود تا علاوه بر حفظ آمادگی جسمانی ورزشکاران حرفه‌ای استان به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که از این قشر پرتلاش و ممتاز استان نیز با ارائه بسته‌های حمایتی، پشتیبانی شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، توسعه باشگاه‌های ورزشی استان و چابک سازی اداره کل ورزش و جوانان استان است که در همین راستا، نرم‌افزار و اپلیکیشن ناب (نظارت اماکن و باشگاه‌های ورزشی استان) طراحی شده و آماده بهره‌برداری است.

مرادی گفت: در مقوله کرونا یکی از قشرهایی که بیشترین آسیب و خسارات را متحمل شدند، مربیان و باشگاه‌داران استان می‌باشند که امیدواریم با ارائه تسهیلات و خدمات ویژه از این عزیزان نیز حمایت لازم صورت گیرد.

او اضافه کرد: لازمه انجام استعدادیابی ورزشی همکاری و مساعدت مدیران دانشگاه‌ها و ادارات است؛ دستگاه‌های دولتی رابطان ورزشی خود را جهت توسعه ورزش کارکنان به اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان معرفی کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان اضافه کرد: به‌منظور تکمیل پروژه‌های ورزشی شدیداً نیازمند تأمین اعتبار و تخصیص آن و به‌منظور انجام چابک سازی در ورزش استان به دنبال اصلاح برخی فرآیندهای ورزشی و تغییر رویه‌های معمول هستیم و امیدواریم با این اقدامات شاهد ریل‌گذاری صحیح در ورزش استان و توسعه آن باشیم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۳/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش سمنان جوانان ورزشی مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان معاون استاندار سمنان ورزش و جوانان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ورزشی استان ورزش روستایی توسعه ورزش ورزش استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد

۲ خانه بهداشت در روستاهای چشمه‌نادی از توابع ایوانکی و روستای رشمه از توابع گرمسار با حضور حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان افتتاح شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گرمسار ، درباره جزئیات این طرح گفت: این خانه های بهداشت در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع با اعتبار هر خانه ۱۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

بهرام قدس افزود: تمام خدمات بهداشتی و درمانی به خانوار تحت پوشش این مناطق ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه های بهداشت قرار دارد، گفت: یک روز در هفته پزشک عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • باید آگاهی‌های جوانان در جنگ ترکیبی و هیبریدی افزایش یابد
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه نظامی میرون/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب