Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد -بانک مرکزی امروز (۱۳۹۹.۷.۳۰) و در هفتمین روز اجرای سیاست جدید ارزی، حدود ۶۰ میلیون دلار ارز به صورت اسکناس در «بازار متشکل معاملات ارزی» در نرخ های حاشیه بازار عرضه کرد.

  به گزارش  پایگاه خبری امتداد ، به رغم این میزان عرضه و امکان خرید هر صرافی به میزان  ۵۰۰ هزار دلار در بازار مذکور، حدود ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ میلیون دلار توسط صرافی ها خریداری شد. این امر حاکی از فقدان تقاضای موثر در بازار برای ارز به صورت اسکناس است. 

همچنین گزارش های دریافتی از سامانه نیما حاکی از این است که تا ساعت ۱۴ امروز، حدود ۱۹۱ میلیون دلار ارز به صورت حواله ارزی توسط صادرکنندگان در بازار عرضه شده است.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد

به گزارش خبرنگار مهر، امید جهان نژادیان عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: از ابتدای فصل خرید گندم در ۲۰ فروردین ماه تاکنون بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خوزستان به صورت تضمینی خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان افزود: از این میزان ۱۰۰ هزار تن گندم از مراکز خرید روباز به مراکز استاندارد ارسال شده است.

وی ادامه داد: در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دوروم به نرخ ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شد.

به گزارش مهر، در سال زارعی جاری در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی استان کشت گندم انجام شده است.

کد خبر 6088178

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان | خریداری در بازار نیست
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان/ خریداری در بازار نیست
  • توصیه ارزی همتی به دولت با عنوان خیرخواهانه
  • شکلات از طلا سبقت گرفت!
  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به حدود ۵ میلیون دلار رسید
  • عرضه ۴۲۶.۸ میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما
  • کف قیمت دلار به کجا می‌رسد؟