Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، غلامرضا هوایی در جلسه شورای اداری شهرستان راز و جرگلان پس از استماع ظرفیت‌ها و چالش‌های این شهرستان، اظهار کرد: به‌رغم کارهای زیاد انجام‌شده در بحث خدمات و توسعه زیربناها در راز و جرگلان اما این شهرستان هنوز دارای مشکلات فراوانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی نبود بیمارستان را از مشکلات اصلی راز و جرگلان عنوان کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان جانمایی و نقشه‌های لازم را تهیه کند تا برای آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان در این منطقه هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی حداکثر زمان برای ایجاد بیمارستان را دو ساله عنوان کرد و گفت: یک درمانگاه دولتی و داروخانه باید به‌طور شبانه‌روزی پاسخگوی نیازهای مردم راز و جرگلان باشد.

محورهای ارتباطی شهرستان راز و جرگلان از دیگر مباحث این نشست بود که هوایی در این باره گفت: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان نقاط حادثه‌خیز محور اصلی ارتباطی این شهرستان را ارزیابی کند تا قبل از فصل بارندگی عملیات‌ترمیم و تعریض جاده شروع شود.

وی با تأکید بر کمک به مدیریت شهری، افزود: هر شهرداری یک پروژه عام‌المنفعه برای استفاده مردم را تعریف کند تا کار شروع و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

تقویت شبکه ارتباطی و اینترنت از دیگر مطالبات مسئولان و مردم شهرستان رازو جرگلان بود که هوایی در این خصوص با تأکید بر رسیدگی به این درخواست، افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا برای دسترسی راحت‌تر دانش آموزان به کلاس‌های درسی باید نقاط اصلی جمعیتی از سرعت بالایی از اینترنت برخوردار باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی راز راز و جرگلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان حسین قاسمی رئیس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اورژانس ۱۱۵ هرمزگان از انتقال بیمار ۳۰ ساله با تشخیص ترومبوز وریدی از بیمارستان با بالگرد هوایی بستک به بندر لنگه و سپس انتقال فرد از بندر لنگه به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس توسط بالگرد اورژانس هوایی خبر داد.

قاسمی گفت: بیمار ۳۰ ساله با تشخیص ترومبوز وریدی به بیمارستان مراجعه کرد که به دلیل وخامت حال بیمار و نیاز به مراقبت‌های تخصصی بیشتر، تصمیم به انتقال بیمار به بیمارستان در بندرعباس گرفته شد.

وی افزود: با توجه به شرایط بیمار، سریع‌ترین و ایمن‌ ترین روش انتقال، استفاده از بالگرد هوایی تشخیص داده شد.

رئیس اورژانس هرمزگان عنوان‌کرد: بیمار ابتدا با بالگرد هوایی بستک از بیمارستان به بندر لنگه منتقل شد و سپس از بندر لنگه با بالگرد هوایی توسط کادر مجرب فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ به بندرعباس منتقل شد.

وی خاطر نشان کرد: انتقال سریع بیمار با بالگرد هوایی می‌تواند در این موارد حیاتی باشد.

کد خبر 6085418

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان