Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس،‌از هفته ششم رقابت‌های چمپیونشیپ، برنتفورد میهمان شفیلد ونزدی است و این دیدار از ساعت 22:15 آغاز می‌شود.

ترکیب برنتفورد در این بازی اعلام شد و سامان قدوس در ترکیب اصلی تیمش حضور دارد.

برنتفورد با 7 امتیاز سیزدهم است و شفیلد ونزدی هم قعرنشین است.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: سامان قدوس هفته ششم شفیلد ونزدی ترکیب اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ترکیب ایران مقابل کویت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران که جام ملت‌های آسیا را با برتری سه بر یک مقابل افغانستان آغاز کرد و پس از آن هم در تقابل با بحرین به پیروزی 4 بر 2 رسید، امروز در آخرین دیدارش در مرحله گروهی این رقابت‌ها به مصاف کویت چهار امتیازی می‌رود.

ملی پوشان فوتسال ایران در حالی از ساعت 17:30 امروز در سالن ایندور شهر تایلند مقابل کویت قرار می‌گیرند که کسب تساوی هم در این بازی آنها را صدرنشین گروه D جام ملت‌های آسیا می‌کند.

سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی 5 بازیکنی هستند که نفرات اولیه تیم ملی فوتسال ایران را در دیدار امروز مقابل کویت تشکیل می‌دهند و وحید شمسایی امیدوار به نمایش موثر آنها از شروع بازی است.

تیم ملی فوتسال ایران در دو دیدار اخیرش نمایش چندان دلچسبی نداشت، اما می‌تواند در بازی امروز مقابل کویت خودی نشان بدهد و برای رقبا در مرحله حذفی هم خط و نشان بکشد.

دیگر خبرها

  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • آاس رم - بولونیا؛ ترکیب رسمی
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت
  • رونمایی از ترکیب ایران مقابل کویت
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • سردار آزمون در ترکیب اصلی رم مقابل بولونیا به میدان می‌رود
  • قدوس متفاوت از نیم‌فصل اول مقابل لوتون
  • ترکیب تیم ملی فوتسال در بازی دوم جام ملت‌ها