Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور با اشاره به انتشار کلیپی از گفته‌های معین‌الدین سعیدی نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی که در آن عدم برخورداری شهرهای جنوب سیستان ‌وبلوچستان به آب آشامیدنی بهداشتی و خودکشی یک‌زن به علت تن فروشی برای تامین آب آشامیدنی را ادعا کرده است، اظهار داشت: با توجه به اهمیت و حساسیت بسیار بالای موضوع و انعکاس گسترده آن و سوء استفاده رسانه های معاند، بلافاصله دستور رسیدگی و راستی آزمایی ادعا به مسوولان این استان داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: فرمانداران، بخشداران و دهیاران شهرستانهای چابهار، کنارک، نیکشهر، قصرقند و دشتیاری با همکاری و ورود دستگاههای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی و نیز مراکز پزشک قانونی بصورت دقیق این موضوع را مورد بررسی قرار داده‌اند که در نتیجه این بررسی‌ها هیچ گونه سند و یا حتی خبری در طول چند سال گذشته مبنی بر تایید این ادعا موجود نیست.

معاون سیاسی ‌وزیر کشور اظهار داشت: از طرف مسئولان استان سیستان و بلوچستان نیز به این نماینده ابلاغ شده که اگر سندی مبنی بر اثبات ادعای خود دارد، ارایه کند.

عرف افزود: بدون شک اگر موضوع مورد ادعا اثبات شود، بدون مسامحه با مسببین آن برخورد خواهد شد و در جهت جبران، نیز اقدامات لازم انجام می شود.

وی با بیان اینکه حفظ حرمت و شأن مردم بویژه مردم غیرتمند بلوچ که در طول تاریخ با رشادت و از خودگذشتگی‌های بی نظیر خود از ناموس و وطن خود دفاع کرده‌اند، یک‌امر واجب و ضروری است؛ خاطر نشان کرد: در صورت عدم اثبات ادعا، این نماینده باید پاسخگوی مردم استان، افکار عمومی و مراجع قانونی باشد.

معاون سیاسی وزیر کشور با ذکر این مطلب که تکمیل شبکه بهره‌برداری از آب آشامیدنی در جنوب سیستان و بلوچستان مورد توجه دولت است؛ گفت: بر اساس گزارش وزارت نیرو در دولت یازدهم و دوازدهم هرسال ۱۰درصد از بودجه کل کشور در حوزه آب روستایی به استان سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

کد خبر 5053913 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور مجلس شورای اسلامی وزارت کشور جمال عرف سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی صحن مجلس ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف سعید خطیب زاده حجت الاسلام حسن روحانی حسن روحانی برجام محمدجواد ظریف اسحاق جهانگیری ویروس کرونا ایران مجلس هیئت دولت آب آشامیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد

 به گزارش روابط عمومی استانداری، رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در حاشیه نشست شورای اداری استان که به صورت ویدیو کنفرانس به ریاست رئیس جمهور و معاونین وی و با حضور معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، بر تقویت اعتماد و امید در بین مردم تاکید کرد و افزود: عملکرد مدیران و مسئولان استان باید به گونه‌ای باشد که اعتماد و امید را در بین مردم تقویت کند.

 وی افزود: تلاش‌های مسئولان و مدیران استانی در موضوعات مهم اخیر؛ انتخابات و مدیریت سیل جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: شعار جهش تولید با مشارکت مردم تکلیف هر یک از دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌ها و سازمان‌ها را مشخص می‌کند که به چه شکل باید هم در بحث جهش تولید و هم در راستای افزایش مشارکت عمل کنند.

معاون استاندار افزود: استان سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت دارد و این مهم را به صورت عینی در انتخابات و همچنین در موضوع سیل اخیر مشاهده کردیم.

وی تصریح کرد: اعتماد و رضایت عمومی در استان سیستان و بلوچستان بالاست، انشالله در سال جدید بتوانیم آنطور که شایسته مردم است خدمتگزار آنها باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • استاندار:مشارکت مردم در فعال سازی منطقه آزاد سیستان
  • ️باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از طرح تامین آب شهر زاهدان
  • باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • رشد ۵۷ درصدی اهدای خون بانوان در سیستان و بلوچستان
  • ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در ترور یک فرمانده حماس
  • ورود بیش از ۱۴۰ هزار گردشگر و مسافر نوروزی به چابهار
  • معاون استاندار: سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد
  • برگزاری جشنواره بهارگاهی وایجاد شور ونشاط برای مسافران در چابهار
  • سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد