Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه تاکید کرد که گزارش‌ها در خصوص حساب بانکی ناشناس دونالد ترامپ در چین، موضوعی است که مستقیما به «امنیت ملی» آمریکا مربوط می‌شود. 

پلوسی گفت که رئیس جمهور آمریکا از اینکه در چین یک حساب بانکی ناشناس دارد، باید شرمنده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی موضوع حساب ناشناس بانکی ترامپ در چین را با مسئله فرار مالیاتی او مربوط دانست و گفت: «مردم آمریکا باید این موضوع را زودتر از اینها متوجه می‌شدند اگر ترامپ اظهارنامه مالیاتی خود را به طور کامل و دقیق تکمیل می‌کرد».

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نانسی پلوسی دونالد ترامپ فرار مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟

به گزارش جام جم آنلاین، بانک مرکزی ۲۷ اسفندماه سال ۱۴۰۲ مصوب کرد تا سقف برداشت از حساب‌های مشتریان حقیقی بانک‌ها بصورت غیر حضوری روزانه از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان و ماهانه به ده میلیارد ریال افزایش یابد. 

بانک‌ها و‌موسسات اعتباری یک ماه برای فراهم کردن مقدمات اجرایی فرصت داشتند و بانک مرکزی تاکید کرده بود تا پایان فروردین ماه زمان برای این مهم تعیین شده است.

اطلاعات جدید دریافتی خبرنگار تسنیم از بانک مرکزی نشان میدهد، بخشنامه اجرایی افزایش سقف برداشت از حساب مشتریان حقیقی بانک‌ها به مدیران بانک‌ها ابلاغ شده و این بخشنامه هم اکنون اجرایی شده است.

برهمین اساس، مبلغ برداشت از طریق غیرحضوری از کلیه حساب‌های غیرتجاری متعلق به مشتریان حقیقی بانک‌ها تا ۲۰۰ میلیون تومان به صورت روزانه و ده میلیارد ریال بصورت ماهانه افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی تغییر کرد
  • سقف برداشت از حساب های بانکی دوباره تغییر کرد
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • ادامه پرواز پهپادهای ناشناس بر فراز آسمان افغانستان
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند