Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال رئال‌مادرید در غیاب «سرخیو راموس» در دیدار خانگی مقابل شاختاردونتسک با شکست دور از انتظار سه بر دو مواجه شد.

به گزارش مشرق، چهارشنبه شب در ادامه هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان ازوپا، ۲ دیدار برگزار شد که از گروه دوم، رئال‌مادرید پرافتخارترین تیم این مسابقات در خانه خود مقابل شاختاردونتسک اوکراین با شکست دور از انتظار ۳ بر ۲ روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سرخیو راموس» مدافع باتجربه و کاپیتان رئال به دلیل مصدومیت غایب بود و همین امر موجب شد تا میزبان در فاز تدافعی، عملکرد بسیار ضعیفی داشته باشد.

در حالی‌که بازی با میدان‌داری شاگردان «زین‌الدین زیدان» آغاز شد اما شاختار که روش تدافعی را در دستور کار داشت در ضدحملات بسیار خطرناک نشان می‌داد.

در دقیقه ۲۹ «سالمون» با حرکتی انفرادی، دفاع رئال را بهم ریخت و توپ را به «تیته» رساند تا او با ضربه‌ای حساب شده گل نخست را به ارمغان آورد.

در دقیقه ۳۲ حرکت بازیکنان میهمان از جناح چپ و شوت «تیته» با واکنش ناقص «تیبو کورتوا» همراه شد اما در برگشت «رافائل واران» مدافع فرانسوی به اشتباه دروازه خودی را گشود.

کولاک نماینده اوکراین ادامه داشت و در دقیقه ۴۲ کار عالی و هماهنگ بازیکنان شاختار موجب شد تا «مانور سالمون» سومین گل شاختار را درون دروازه کهکشانی‌ها جای دهد.

زیدان که نتیجه را از دست رفته می‌دید در ابتدای نیمه دوم، «کریم بنزما» را به جای «رودریگو» وارد میدان کرد تا شاید این مهاجم باتجربه، گره‌گشا باشد.

در دقیقه ۵۳ «لوکا مودریچ» با شوتی تماشایی از پشت محوطه جریمه، توپ را به تور دروازه شاختار دوخت تا رئال امیدوار شود.

در دقیقه ۵۸، «وینیسیوس» که تنها ثانیه‌هایی از حضورش در میدان می‌گذشت پشت مدافعان میهمان صاحب توپ شد و گل دوم رئال را به نام خود ثبت کرد.

«تیته» مهاجم برزیلی تیم شاختار در دقیقه ۶۳ و در مصاف تک به تک با «کورتوا» با بی‌دقتی نتوانست گلزنی کند.

حملات رئال ادامه یافت و در دقیقه ۹۲ ضربه «والورده» پس از برخورد به بازیکنان حریف با واکنش ضعیف دروازه‌بان شاختار همراه شد و درون دروازه جای گرفت، اما با استفاده از کمک داور ویدئویی، این گل آفساید اعلام شد تا رئال مادرید این دیدار خانگی را با شکستی دور از انتظار به اتمام برساند.

در دیگر بازی و از گروه نخست تیم سالزبورگ اتریش در دیدار خانگی برابر لوکوموتیو مسکو از روسیه به تساوی دو بر دو بسنده کرد.

از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه نیز، ۶ دیدار دیگر برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ رئال مادرید زین الدین زیدان لیگ قهرمانان اروپا شاختار دونتسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌های خانگی رئال‌مادرید در ال‌کلاسیکو (فیلم)



منبع:ورزش سه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بهترین گل‌های خانگی رئال مادرید در ال کلاسیکو (فیلم)

دیگر خبرها

  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد
  • استوری اورلین شوامنی با الهام از فیلم ماتریکس: به دنیای «رئال» خوش آمدید! + عکس
  • نواک جوکوویچ: سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیاست
  • گل‌های خانگی رئال‌مادرید در ال‌کلاسیکو (فیلم)
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا