Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:34:32 GMT

مصائب عجیب مهاجم گلادباخ برای ورود به سالن! (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۱۱۲۵

گارد امنیتی در ایتالیا مارکوس تورام، مهاجم گلادباخ را نشناخته است.

به گزارش "ورزش سه"، امشب اینتر در اولین هفته لیگ قهرمانان در خانه خود و استادیوم سن سیرو پذیرای گلادباخ است و دیشب نشیت خبری این دیدار برگزار شد که البته حواشی جالبی را نیز به همراه داشت.

 

مارکوس تورام، مهاجم متولد ایتالیایی گلادباخ و فرزند لیلین تورام، مدافع مشهور فرانسوی بازیکنی بود که برای حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی با اینتر راهی استادیوم سن سیرو شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما جالب اینجاست گارد امنیتی حاضر در محل این بازیکن را که ماسک هم زده بود نشناخت و به همین دلیل در ابتدا مانع حضور او در محل برگزاری نشست شد.

 

مارکوس تورام که این موضوع را باور نمی کرد، نام خود را در برابر ماموران امنیتی در گوگل جستجو کرده و تصاویرش را به آنها نشان داد. در ادامه در نهایت ماموران قبول کردند مارکوس تورام برای حضور در کنفرانس خبری در استادیوم سن سیرو حاضر شده و اجازه حضور او را صادر کردند. مارکو روس، سرمربی گلادباخ نیز در کنار تورام در کنفرانس حضور یافت و در نهایت این مشکل عجیب برای این بازیکن جوان حل شد. مارکوس تورام متولد شهر پارمای ایتالیا در سال 1997 است.

 

 

 

مونشن‌گلادباخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مونشن گلادباخ مارکوس تورام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)

نیمار نیز باور نداشت که ساویچ نتوانسته است موقعیت طلایی دقیقه 90+9 را به گل تبدیل کند.

به گزارش "ورزش سه"، کسب 33 پیروزی متوالی و متحمل نشدن هیچ شکستی در این فصل از رقابتها سبب شد تا الهلال به عنوان جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شناخته شود. اما آبی های ریاض به سد سختی به نام العین برخورد کرده و از دور مسابقات کنار رفتند.

الهلال با شکست تلخ 4 بر 2 در بازی رفت که در امارات برگزار شد، برای جبران این نتیجه پای به زمین مسابقه گذاشت اما پیروزی 2 بر یک این تیم کافی نبود تا العین بتواند در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال مسابقات شود.

نیمار که در تابستان با انتقالی پر سر و صدا از پاریس سن ژرمن به الهلال پیوست، به دلیل پارگی رباط صلیبی در همان هفته های ابتدایی فصل کنونی، تمامی مسابقات امسال را به طور کامل از دست داد و بجز چند دیدار، هرگز نتوانست برای تیمش به میدان برود.

کاپیتان تیم ملی برزیل که با مصدومیت شدید در دیدار برابر اروگوئه حتی به مسابقات کوپا آمه ریکا نیز نمی رسد، شب گذشته در استادیوم کینگدام آرنا حضور داشت و عملکرد هم تیمی هایش را نیز از نزدیک به تماشا نشست اما تنها شاهد شکست و حذف تیمش از دور مسابقات بود.

در تصاویری که از فوق ستاره برزیلی در جایگاه ویژه استادیوم شکار شده، او روی آخرین موقعیت الهلال در این بازی که توسط ساویچ از دست رفت، به هوای گل برخاسته است اما ضربه بازیکن صربستانی به شکل عجیبی از بالای دروازه به بیرون رفت تا فقط حسرت نصیب نیمار و هواداران الهلال شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نیمار ستاره برزیلی وارد ریاض شد (فیلم) نیمار هم با 300 میلیون یورو عربستانی شد

دیگر خبرها

  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • مارکوس تورام پس از قهرمانی اینتر: تیری آنری بهترین عموی منه؛ اگه من به اینجا رسیدم به خاطر زحمات اونه / زیرنویس فارسی
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس
  • تشکر ستاره اینتر از عمو تیری: بهترین عموی دنیا!‏
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • شیطنت مارکوس تورام در جشن قهرمانی اینتر و قرار دادن پیراهن نراتزوری بر روی پرچم میلان! / فیلم
  • شیطنت مارکوس تورام: قرار دادن پیراهن اینتر روی پرچم میلان! + عکس
  • گل مارکوس تورام به میلان (میلان 0-2 اینتر)