Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@13:00:48 GMT

نیاز تهران به ۲۰۰کلانتری

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۱۱۸۹

نیاز تهران به ۲۰۰کلانتری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حمیدرضا گودرزی در تشریح روند تجهیز نیروی انتظامی در استان تهران و کمبود کلانتری ها در این استان، گفت: ابتدا باید هفته نیروی انتظامی را به همه سبزپوشان استان تهران تبریک بگویم؛ بی تردید تلاش نیروی انتظامی ستودنی است. با توجه به اینکه در حوزه های مختلف مسئولیت برعهده دارند، با شیوع کرونا نیز در حوزه پلیس اماکن و راهور برای اعمال جریمه های عدم استفاده از ماسک، مسئولیت های جدید به سبزپوشان اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث لجستیک و اعتبارات نیروی انتظامی؛ انتظار داریم نمایندگان مجلس به ویژه نمایندگان مردم تهران کمک کنند تا اتفاقی ویژه در حوزه تامین تجهیزات برای این نیرو رخ دهد تا نیازمندی ها و نیاز شهروندان را پاسخگو باشیم. بی تردید باید به سمت نیروی انتظامی مجهز گام برداریم همانند سایر کشورها که در حوزه پلیس با توجهی ویژه اقدامات موثری انجام داده اند.

وی ادامه داد: البته در کشورمان نیروی انتظامی اقدامات زیادی برای به روزرسانی خود داشته، اما باید کمک دولت و مجلس به همراه سایر ارگان ها برای تجهیز پلیس وجود داشته باشد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اینکه باید در شهر تهران ۲۰۰ کلانتری داشته باشیم درحالی که امروز حدود ۸۶ کلانتری وجود دارد، افزود: ساخت ۴۰ کلانتری مصوبه شورای عالی امنیت ملی و مصوبه شورای امنیت کشور و شورای تامین استان تهران بوده است که بر روی زمین مانده است؛ در این راستا شهرداری تهران در بحث واگذاری زمین و مسکن و شهرسازی در ساخت باید تلاش خود را افزایش دهند.

وی ادامه داد: در شهرستانهای استان تهران نیز کمبود کلانتری وجود دارد و متاسفانه بسیاری از ساختمانهای کلانتری ها در شهرستانهای استان به ویژه شهرستانهای تازه تاسیس اجاره ای هستند و گاها دیده شده صاحب ملک حکم تخلیه کلانتری را گرفته که زیبنده پلیس ما نیست که چنین اتفاقاتی برایش رخ دهد.

گودرزی درباره تشکیل فرماندهی مستقل برای شهرستان ری نیزگفت: ری همچنان با سرکلانتری اداره می شود و فرماندهی انتظامی مستقل برای ری تشکیل نشده است البته مشکل ما امروز این مسئله نیست باید در ابتدا به این نکته توجه کنیم که نیروی انتظامی به عنوان نیرویی آموزش دیده، شرح وظایفی دارد که باید تامین تجهیزات لازم برای آن در اولویت قرار گیرد و تحقق این مهم نیازمند همکاری دولت، مجلس و همه دستگاه های ذیربط است.

وی ادامه داد: البته با همه کمبودهای موجود تلاش نیروی انتظامی ستودنی است و کم این امر نگذاشتند که تعهد، اخلاق و اخلاص این نیرو را نشان می دهد.

پربیننده ترین افزایش قیمت حبوبات رکورد زد/ لپه و لوبیا یکساله ۱۶هزارتومان گران شدند! انصراف محسن هاشمی از کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰شورا مجتمع تجاری بام لند به کمیسیون ماده۱۰۰ ارجاع شده است ورودی ایستگاه متروی نواب در خط هفت مترو افتتاح شد غروب هوای پاک تهران در ساعت‌های پایانی روزهای جمعه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کلانتری استفاده از ماسک شورای عالی امنیت ملی ماسک نیروی انتظامی پلیس کلانتری اخبار کرونا استفاده از ماسک قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت نیروی انتظامی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جرائم و تخلفات در خراسان جنوبی پایین است

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه آمار جرائم و تخلفات به لطف خدا در استان خراسان جنوبی کم است، گفت: کمترین تخلفات در این استان رخ می‌دهد، اما نظارت‌ها را کاهش ندهید و حتما حساس باشید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام علی‌اکبر صوفی صبح امروز در محفل انس با قرآن کریم کارکنان پلیس خراسان‌ جنوبی، اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران رو به جلو و در حال پیشرفت است. نیروی انتظامی در سال گذشته ماموریت‌های بسیاری را انجام داد و در همه ماموریت‌ها با تمام همت و توان خود پای کار آمدند و اکنون نیز مشغول تامین نظم و امنیت جامعه هستید.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه کار نیروی انتظامی، جهاد است، افزود: برای امنیت و راحتی و آسایش و آرامش دیگران، زندگی و وقت خود را وقف می‌کنید و جهاد همین است.

صوفی بیان کرد: یکی از خواسته‌هایی که ما از خداوند داریم، صداقت در عمل است و یکی از خواص کار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نیز همین است و هر چه قدر عمل خود را با صداقت بیشتری انجام دهیم اثر آن بیشتر خواهد بود.

وی ادامه داد: امنیت و موفقیت‌هایی که امروز در جمهوری اسلامی داریم نتیجه صداقت نیروی انتظامی در عمل است و هر چه قدر صداقت بیشتر خداوند به ما بیشتر کمک خواهد کرد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا بیان کرد: صداقت یکی از خواسته‌هایی است که در زیارت عاشورا داریم تا بتوانیم با صداقت پیش برویم و در عمل، گفتار، اراده، عهد و وفا و نیت و اعتقاد خود صداقت داشته باشیم.

صوفی با اشاره به اینکه در اعتقاد و ایمان خود باید صادق باشیم افزود: در این صورت است که ایمان ما راسخ و عمل ما صادق می‌شود و وقتی بیاید درستی در کار و پرهیز گناه و معصیت و تقوای در دل هم می‌آید.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا بیان کرد: تقوای در دل اگر باشد اعتقاد و ایمان تقویت می‌شود و سعادت انسان را به دنبال خواهد داشت و عمل صالح با اخلاص بیشتر انجام می‌شود و در این صورت است که تقوا کامل می ‌شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در عهد و وفای خود جهت تامین امنیت به آرمان‌های انقلاب پایبند است افزود: لباس نیروی انتظامی مقدس است و مردم از شما انتظار خاصی دارند و باید خیلی مواظب این لباس باشید تا آبروی آن خدشه‌دار نشود و شأن و جایگاه این لباس را حفظ کنید.

صوفی عنوان کرد: برخی از امر به معروف‌ها عملی است به طور مثال موقع اذان، به اقامه نماز بپردازید و چه عیبی دارد که در کنار جاده، نماز را اقامه کنید.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه آمار جرائم و تخلفات به لطف خدا در استان خراسان جنوبی کم است گفت: کمترین تخلفات در این استان رخ می‌دهد اما نظارت‌ها را کاهش ندهید و حتما حساس باشید.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • قتل ۲ برادر در قبرستان شرف آباد یاسوج
  • نیروی انتظامی برخاسته از مردم و خادم مردم است
  • کار نیروی انتظامی نمونه‌ای از جهاد است
  • ساخت دو خط جدید مترو در سال جدید /زاکانی: شبکه‌های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می‌شوند
  • آمار جرائم و تخلفات در خراسان جنوبی پایین است
  • ساخت ۲ خط جدید مترو در سال جدید | زاکانی: شبکه‌ های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می شوند
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • دشمنان تلاش دارند چهره قم را تخریب کنند
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع