Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@04:56:13 GMT

زیدان: من مسئول این شکست هستم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۱۳۵۷

زیدان: من مسئول این شکست هستم

سرمربی رئال مادرید اعلام کرد مسئول شکست تیمش مقابل شاختار است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شاختار دونتسک شد.

زین الدین زیدان پس از بازی، گفت: لحظه بدی است. شکست ۳ بر صفر در نیمه اول به خاطر بازیکنان اتفاق نیفتاد. آن ها در زمین بودند و می دویدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال تیم را همانطور که دوست داشتم نمی دیدیم. زمانی که این اتفاق رخ می دهد مقصر سرمربی است. در نیمه دوم واکنش نشان دادیم و تیم سزوار شکست نبود. آن‌ها (بازیکنان رئال مادرید) قهرمان هستند و این موضوع من را آزار می دهد. به همین خاطر من باید تلاش کنم. بازیکنان در زمین بودند و به راه حل نیاز داشتند. 

سرمربی رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: اعتماد به نفس مان را از دست دادیم، در حالی که در شروع می دانستیم باید چه کاری انجام دهیم. نتوانستیم مساوی کنیم. اکنون زمان فکر کردن است. 

سرمربی فرانسوی افزود: تغییر در ترکیب اصلی به خاطر این بود که برخی از بازیکنان هرگز استراحت نمی کنند. هر سه روز یک بازی باید انجام دهیم. با این حال بهانه گیری نمی کنم. تصمیماتی هستند که من گرفتم و باید راهی را پیدا کنم تا بتوانیم دوباره قوی و پیروز شویم. برای این کار زمان کمی دارم. 

رئال مادرید شنبه به مصاف بارسلونا می رود. زیدان در این رابطه اظهار کرد: باید دید چه پیش می آید. اکنون باید به بازی که گذشت نگاه کرد و سپس برای دیدار دیگر خود را آماده کرد. می دانیم خیلی زود شنبه می شود. 

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زین الدین زیدان رئال مادريد ليگ قهرمانان اروپا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن‌بست ژاوی؛ رکوردهای تاریخی بارسلونا پس از چهارمین باخت پیاپی مقابل رئال مادرید

تنها دو سرمربی در تاریخ بارسلونا چهار بار پیاپی نتیجه را به رئال مادرید واگذار

طرفداری | بارسلونا برای دومین‌بار در 60 سال اخیر در چهار ال‌کلاسیکوی پیاپی شکست خورد.

 دیدار جذاب و هیجان‌انگیز تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-2 لوس‌بلانکوس به پایان رسید. رئال در حالی که یک بار در نیمه اول و یک بار هم در نیمه دوم از بارسا عقب افتاد، سرانجام با گل لحظه‌اخری جود بلینگام فاتح سومین ال‌کلاسیکوی فصل شد و جشن قهرمانی زودهنگام لالیگا را در سانتیاگو برنابئو برپا کرد.

بارسلونا امشب ضمن از دست دادن آخرین فرصتِ بازگشت به کورس قهرمانی لالیگا، برای چهارمین بازی متوالی نتیجه را به رئال مادرید واگذار کرد تا رکوردهای جالبی که در ادامه با هم بررسی می‌کنیم، به ثبت برسند:

ژاوی پس از پاتریک او کانل در سال 1940، به دومین سرمربی تاریخ بارسلونا با رکورد چهار شکست متوالی مقابل رئال مادرید تبدیل شد. پاتریک او کانل طی فصل‌های 39-1938 و 40-1939 در چهار ال‌کلاسیکوی متوالی نتیجه را به رئال واگذار کرد.  ژاوی اولین سرمربی 84 سال اخیر بارسا با آمار چهار باخت پی‌درپی برابر رئال مادرید است. ژاوی از زمان هدایت بارسلونا، طولانی‌ترین روند باخت را مقابل رئال مادرید به ثبت رسانده‌است. سرمربی بارسلونا مقابل رئال مادرید چهار و پس از آن مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا سه شکست پیاپی را تجربه کرده‌است. بارسلونا برای دومین‌بار در 60 سال اخیر، چهار شکست متوالی را مقابل رئال مادرید تجربه کرد. در این بازه زمانی، بارسا تنها حد فاصل سال‌های 2020 تا 2022 با ثبت پنج باخت پیاپی مقابل رقیب سنتی آمار بدتری دارد. بلوگرانا در طول تاریخ خود تنها پنچ بار مقابل رئال مادرید، چهار باخت پشت سر هم را به ثبت رسانده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • چهره خندان بازیکنان رئال مادرید هنگام ترک زمین پس از برد مقابل بارسلونا / فیلم
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس
  • بن‌بست ژاوی؛ رکوردهای تاریخی بارسلونا پس از چهارمین باخت پیاپی مقابل رئال مادرید
  • اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)
  • تعدادی از بازیکنان مشترک رئال‌مادرید و بارسلونا به بهانه جدال امشب دو تیم (عکس)