Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@20:42:10 GMT

شاختار در غیاب ۱۰ بازیکن اصلی، رئال را شکست داد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۱۳۸۳

شاختار در غیاب ۱۰ بازیکن اصلی، رئال را شکست داد

به گزارش فارس، شاختار دونتسک اوکراین امشب در ورزشگاه دی استفانو برابر رئال مادرید به میدان رفت و با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.

نکته مهم این بود که تیم اوکراینی 10 بازیکن اصلی خود را به دلایلی از جمله مثبت بودن تست کرونا در اختیار نداشت.

این در شرایطی بود که رئالی‌ها نبود سرخیو راموس را مطرح می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد شاگردان زیدان در آستانه ال کلاسیکو دچار بحران شده‌اند که این سرمربی فرانسوی باید هر چه سریع‌تر مشکل تیمش را حل کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن آلومینیوم: بینی‌ام شکست، داور گفت بلند شو!

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل سلیمانی که به عنوان یار تعویضی در بازی عصر یکشنبه برای آلومینیوم اراک به میدان رفت و مقابل ذوب‌آهن بازی کرد، در دقایق پایانی دچار مصدومیتی شدید از ناحیه بینی شد.

سلیمانی که بعد از مصدومیت شدید از ناحیه بینی و خونریزی شدید لباس خود را نیز تعویض کرد، حالا نسبت به اینکه داور وسط این صحنه را خطا هم اعلام نکرده، ناراحت است. او بعد از پایان دیدار با ذوب‌آهن در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر در جمع خبرنگاران گفت:  به تیم ذوب‌آهن تبریک می‌گویم اما فکر می‌کنم این صحنه از دید داور دور ماند. قبل از آنکه گل اول را دریافت کنیم، آقای گرامی موقع کرنر با آرنج به صورتم زد و می‌بینید که دماغم شکسته و کج شده است.

او ادامه داد: دوست ندارم درباره داوری حرف بزنم و محروم شوم، اما این صحنه از دید او دور شد. من حتی به او گفتم که لباسم را تعویض کردم و خونریزی دارم. ایشان گفت بلند شو، گفتم نمی‌‌توانم بلند شوم! دوست ندارم به داوری ایرادی بگیرم، اما نمی‌دانم چه شد که خطا هم نگرفتند! خودتان هم می‌بینید که بینی‌ام چه شده است.

مدافع آلومینیوم درباره شرایط بازی با ذوب‌آهن تاکید کرد: کل بازی دست ما بود و می‌توانستیم برنده باشیم. بدشانسی آوردیم که دقایق پایانی بازی و بعد از این صحنه‌ای که برایم پیش آمد گل خوردیم.

سلیمانی در پایان افزود: بینی من را ببینید و خوب تصویر بگیرید. خیلی بد شکسته است. نمی‌دانم چه شد که از دید داور خارج ماند. به برانکارد می‌گفت سریع‌تر برو، گفتم سرم گیج می‌رود. به داور گفتم که خونریزی دارم اما می‌گفت سریع بلند شو و به بیرون برو!

دیگر خبرها

  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • در غیاب احمدی‌نژاد
  • بازیکن آلومینیوم: بینی‌ام شکست، داور گفت بلند شو!
  • گران ترین تیم منتخب ال کلاسیکو
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود