Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@02:05:26 GMT

سناتور دموکرات: بایدن دنبال اضافه کردن به برجام است

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۱۴۹۴

سناتور دموکرات: بایدن دنبال اضافه کردن به برجام است

خبرگزاری فارس: «رابرت منندز»، نماینده دموکرات مجلس سنای آمریکا اذعان کرده فرانسوی‌ها قبل از خروج آمریکا از برجام هم به دنبال تکمیل آن بوده‌اند.

«رابرت منندز» که علی‌رغم عضویتش در حزب دموکرات از مخالفان توافق هسته‌ای برجام در زمان حصول این توافق بود گفت: «من می‌دانم که حتی نزدیک‌ترین متحدان ما- آنهایی که در حال حاضر روابط نزدیکی با ما دارند- می‌دانند که نیاز است روی برجام چیزهای دیگری ساخته شود، بدون اینکه باور داشته باشند که برجام سرآغاز و پایان کارهایی است که لازم است [در خصوص ایران] انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعیت این است که نیاز به کارهای بسیار بیشتری هست.»

وی اضافه کرد: «همان‌طور که اشاره کرن فرانسوی‌ها حتی وقتی که ما داخل توافق بودیم هم متعهد به دنبال کردن چیزهای خیلی بیشتری [برای اضافه شدن به برجام] بودند.»

منندز گفت: «هر کسی که معتقد است که بازگشت به برجام است-از جمله بعضی از همکاران من که از برجام حمایت کردند- می‌دانند که لازم است کارهای بیشتری [برای مقابله با سیاست‌های ایران] انجام شود.»

 

منبع: فردا

کلیدواژه: سناتور دموکرات بایدن برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش فیبرنوری کشور به هفت میلیون خانوار رسید

عیسی زارع پور  در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهرستان میامی گفت: یک سوم کشور به زیرساخت‌های فیبرنوری مجهز شده و انجام این طرح تا پوشش کامل آن ادامه خواهد داشت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: میانگین سرعت اینترنت کشور بدون فیبرنوری ۱۰ مگابیت بر ثانیه است که با اجرای این پروژه سرعت آن به ۴۰۰ تا هزار مگابیت بر ثانیه خواهد رسید.

زارع‌پور افزود: در استان سمنان اجرای پروژه فیبر نوری قرار بود در ۲ فاز اجرا شود که پروژه فیبرنوری میامی در بخش دوم قرار داشت اما به درخواست فراوان مردم به‌خصوص جوانان و صاحبان کسب و کارهای شهرستان، انجام آن در مرحله اول قرار گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد که پروژه فیبرنوری ۱۵ کیلومتری میامی تا ۲۷ اردیبهشت ماه امسال به اتمام برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ادعای یک نشریه انگلیسی : بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!
  • حماس: نتانیاهو به دنبال توقف جنگ نیست
  • بوکرتی: دوست‌ دارم شاهد بازگشت هاردی بویز به WWE باشم
  • حمله جدید بایدن به ایران: دنبال محو اسرائیل تا ابد هستند
  • پوشش فیبرنوری کشور به هفت میلیون خانوار رسید
  • بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن : ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن در مخصمه؛ تشدید نارضایتی‌ها در پی حمایت از اسرائیل
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران