Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@10:29:27 GMT

بهروز افخمی به «نقد سینما» می آید

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۱۴۹۶

بهروز افخمی به «نقد سینما» می آید

بهروز افخمی نویسنده و کارگردان سینما با حضور در برنامه «نقد سینما» موضوع تدوین و ویرایش در سینما را به نقد می گذارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «نقدسینما» با یک پرونده و یک گفتگوی ویژه دیگر این هفته میهمان خانه های مخاطبان خواهد شد.  

در بخش ابتدایی برنامه با میزبانی امیررضا مافی به بهانه اکران آنلاین فیلم سینمایی«روزهای نارنجی» این فیلم  با حضور آرش خوشخو و علی فرهمند "منتقد سینما" مورد واکاوی و تحلیل قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتگوی ویژه این قسمت از «نقد سینما» با حضور بهروز افخمی، نویسنده و کارگردان کهنه کار سینمای ایران خواهد بود.  افخمی در گفتگو با امیر رضا مافی و آرش خوش خو بخشی از ویژگی ها و شرایط بازیگری و انتخاب بازیگر در سینمای ایران را  با بینندگان برنامه در میان خواهد گذاشت و همچنین در بخش هایی از این گفتگو تجربیاتش از کار با بازیگران جوان را مرور خواهد کرد.  

در بخش بعدی بهروز افخمی در ادامه مباحث خود درباره سینما و فیلمسازی، درباره تدوین و ویرایش در سینما و به طور کلی هنر صحبت خواهد کرد.

برنامه «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری، جمعه هر هفته ساعت 22 از شبکه پنج روی‌ آنتن می‌رود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهروز افخمی شبکه پنج سیما آرش خوشخو امیررضا مافی علی فرهمند نقدسینما روزهای نارنجی بهروز افخمی نقد سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، ححت الاسلام محمد مهدی شریف تبار شامگاه دوشنبه در جلسه مرکزی شورای هیئات مذهبی مازندران، از تلاش، فعالیت‌ها، برنامه‌ها، مؤثر بخشی هیئات در مناسبت هاو مدیریت فرهنگی جامعه تشکر و قدردانی کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با ابراز خوشحالی از محبت مقام معظم رهبری که از اجرای طرح مسطورا اعلام رضایت و آن را کاری ارزشمند بیان کردند، افزود: دست اندرکاران و حاکمیت از مردمی‌ترین و گسترده‌ترین نهاد، (هیئات مذهبی) در واگذاری مسولیت‌ها و مشارکت در طرح و برنامه استفاده بیشتر و بهتر بردند.

وی گفت: هیئات مذهبی به عنوان بازوان قوی سازمان تبلیغات همواره در تدوین و تبیین برنامه نقش اساسی داشته است.

حجت الاسلام شریف تبار همچنین از پیگیری‌های اعضای هیأت رئیسه شورای هیئات استان در معرفی، هویت بخشی و مشارکت برنامه‌ها، بخصوص در ایام ماه رمضان، جهاد تبیین، زنجیره انسانی جهت حمایت از سپاه مقتدر، دسته روی روز سیزده فروردین که مصادف با شهادت مولا متقیان علی (ع) شده بود، قدر دانی به عمل آورده است.

دراین نشست محمدعلی باقری رئیس شورای هیئات مذهبی از همکاری رؤسای شورای هیئات شهرستان‌ها و همراهی مدیر کل و مجموعه سازمان تبلیغات استان سپاسگزاری کرد.

کد خبر 6085875

دیگر خبرها

  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • امنیت غذایی فرابخشی است/ تدوین ۵ برنامه جهش تولید در کشاورزی
  • تدوین ۱۱ برنامه کشاورزی برای تحقق شعار سال در قزوین
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • تدوین ۴۰۰ برنامه‌ در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • بهروز افخمی: باید به سینمای چین و روسیه نفوذ کنیم
  • بهروز افخمی : باید به سینمای چین و روسیه نفوذ کنیم