Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@19:51:58 GMT

بایرن مونیخ 4-0 اتلتیکو مادرید؛ معنای اقتدار

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۱۵۵۲

بایرن مونیخ 4-0 اتلتیکو مادرید؛ معنای اقتدار

در شبی که اتلتیکو مادرید شادابی و جنگندگی نداشت، بایرن مونیخ توانست با ارائه بازی همیشگی خود شکست سنگینی را به تیم سیمئونه تحمیل کند. 

بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در گروه A مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که بایرن مونیخ با ارائه یک بازی حساب شده و برتر توانست اتلتیکو مادرید را به راحتی مغلوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان اتلتیکو مادرید در فرم همیشگی شان نبودند و عملکرد ضعیفی در این بازی ارائه دادند. کینگزلی کومان با دو گل و یک پاس گل، عملکرد درخشانی در این بازی داشت و یکی از بهترین بازی های عمرش را سپری کرد.

اطلاعات بازی بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید تاریخ برگزاری: چهارشنبه، 30 مهر 1399 (21 اکتبر 2020) ساعت برگزاری: 22:30 به وقت تهران مکان برگزاری: آلیانتس آرنا، مونیخ تورنمنت: هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، فصل 21-2020 داور: مایکل اولیور (انگلیس) گلزنان بایرن مونیخ: کینگزلی کومان 28' و 72'، لئون گورتسکا 41'، کورنتین تولیسو 66' نمرات بازیکنان و ترکیب تیم های بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید

اضافه می شود

گل های بازی بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید

بایرن مونیخ 1-0 اتلتیکو مادرید؛ کینگزلی کومان 28': پاس عمقی عالی یاشوا کیمیش با فرار خوب کومان از آفساید همراه شد و وینگر فرانسوی به راحتی توانست اوبلاک را مغلوب کند. 

بایرن مونیخ 2-0 اتلتیکو مادرید؛ لئون گورتسکا 41': اتلتیکو مادرید در منطقه بدی توپ را لو داد و لواندوفسکی پا به توپ شد. لواندوفسکی توپ را به کومان رساند و او پس از یک حرکتی تکنیکی، پاس خوب و هوشمندانه ای برای گورتسکا ارسال کرد که شوت محکم او وارد دروازه اوبلاک شد.

بایرن مونیخ 3-0 اتلتیکو مادرید؛ کورنتین تولیسو 66': پس از بلوکه شدن ضربه کیمیش از روی ضربه آزاد، توپ به کورنتین تولیسو رسید و هافبک فرانسوی با یک شوت استثنایی از فاصله بسیار دور، توپ را به گوشه دروازه اتلتیکو مادرید فرستاد تا کار تیم سیمئونه را تمام کند.

شادی بایرنی ها پس از گل سوم

بایرن مونیخ 4-0 اتلتیکو مادرید؛ کینگزلی کومان 72': توماس مولر پاسی عالی برای کینگزلی کومان ارسال کرد و وینگر فرانسوی با فرارش از نیمه زمین به محوطه جریمه اتلتیکو مادرید رسید. کومان در محوطه جریمه اتلتیکو، دو بازیکن را از پیش رو برداشت و توپ را به درون دروازه اوبلاک فرستاد. 

کینگزلی کومان، مرد اول میدانویدیوی خلاصه بازی بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید

در انتظار آپلود...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد

باشگاه بایرن مونیخ و توماس توخل بر سر جزییات فسخ قرارداد همکاری‌شان به توافق رسیدند.

به گزارش مشرق، در اوایل اسفند ماه باشگاه بایرن مونیخ به‌طور رسمی اعلام کرد در توافق دوجانبه با توماس توخل، در انتهای فصل جاری به همکاری با یکدیگر پایان خواهند داد، این در حالی است که سرمربی پیشن تیم‌های دورتموند، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۵ با بایرن قرارداد دارد.

بر اساس گزارش روزنامه «بیلد» آلمان؛ موضوع فسخ قرارداد توماس توخل در تابستان پیش‌رو بین طرفین حل و فصل شده و باشگاه بایرن مونیخ تعهد کرده که به عنوان غرامت، دستمزد سال پایانی قرارداد این مربی آلمانی را به طور کامل به او پرداخت کند، اما بدون هیچ پاداش احتمالی. گفته می‌شود او سالیانه چیزی بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون یورو از بایرن حقوق می‌گیرد.

توخل که در ماه مارس ۲۰۲۳ جانشین یولیان ناگلسمان در بایرن مونیخ شد، تاکنون در ۴۹ بازی روی نیمکت این تیم نشسته که حاصل آن ۳۲ برد، ۶ تساوی و ۱۱ شکست بوده است. او فصل گذشته باواریایی‌ها را به قهرمانی در بوندس‌لیگا رساند. بایرن مونیخ در حال حاضر با ۶۰ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان ایستاده و با بایرلورکوزنِ صدرنشین ۱۰ امتیاز اختلاف دارد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • آلفونسو دیویس نزدیک‌تر از هر زمان دیگری به رئال مادرید
  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • گل آلوارو آربلوا به اتلتیکو مادرید روی پاس گل تماشایی ژابی آلونسو (28 مارس، 2010) / فیلم
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!