Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@17:30:28 GMT

زیدان: نیمه اول در زمین نبودیم

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۱۵۵۴

زیدان: نیمه اول در زمین نبودیم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه"، رئال مادرید امشب در ورزشگاه دی استفانو با نتیجه ۲-۳ مغلوب شاختار دونتسک شد تا شروعی بد در لیگ قهرمانان داشته باشد. این دومین باخت متوالی رئال به فاصله سه روز بود. رئال در نیمه اول سه گل دریافت کرد و گل های نیمه دوم لوکا مودریچ و وینیسیوس برای فرار از شکست کفایت نمی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زین الدین زیدان مربی رئال در پایان بازی گفت: «روزهای بدی را پشت سر می گذاریم. به خصوص در نیمه اول تیم را در زمین ندیدم. بازیکنان در زمین هستند و می دوند و زمانی که چنین شروعی ضعیفی در بازی دارید، مقصر قطعا مربی است و تصمیمات من باعث این اتفاق شد.

حداقل توانستیم در نیمه دوم واکنش نشان دهیم و دو گل بزنیم و به زدن گل تساوی هم نزدیک شدیم. بازیکنانم شایسته این باخت نبودند. اینها قهرمان لالیگا هستند و این نتیجه آزارم می دهد. من مقصر این ناکامی هستم و باید به دنبال راه حل باشم. رئال نباید هرگز اینگونه در خانه شکست بخورد.»

وی افزود: «اطمینان و اعتماد به نفس لازم را نداشتیم. بازی ها را خوب شروع نمی کنیم و الان در مقطع دشواری قرار داریم. نیمه دوم واکنش نشان دادیم و بازیکنان نشان دادند که انگیزه لازم را دارند ولی در نهایت نتوانستیم کار را به تساوی بکشانیم. باید این شکست را آنالیز کرده و به دنبال راه حل باشیم.»

زیدان گفت: «به دلیل فشردگی بازی ها به چند بازیکن استراحت دادم. آنها اصلا فرصت استراحت نداشتند. هر سه روز بازی داریم و باید از سیستم چرخشی استفاده کرد. البته این توجیهی برای شکست نیست. باید شرایط تیم را عوض کرده و به مسیر برد برگردیم. این توانایی را در خودم می بینم اما فرصت کمی تا بازی بعدی داریم.»

وی در مورد ال کلاسیکو بیان کرد: «ببینیم چه می شود. ابتدا باید بازی با شاختار را مرور کنیم و سپس برای بازی بعدی مهیا شویم. شنبه سریع می آید و خواهیم دید.»

کد خبر 559272 برچسب‌ها فوتبال - لیگ قهرمانان اروپا تیم رئال مادرید

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان اروپا تیم رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۷:۴۵ و در ورزشگاه شهدای مس رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان دو نیمه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و مس موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان (۷۳ - عرفان شهریاری)، سعید واسعی، محمدمهدی محبی (۱۰۷ - محمد اکبری) و سجاد شهباززاده.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی (۷۵- امیرحسین صدقی)، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

تیم فوتبال مس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴ سجاد شهباززاده در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما دیناروند به خوبی مانع از باز شدن دروازه پیکان شد. پس از آن بازیکنان هر دو تیم بیشتر در میانه‌های زمین توپ را به گردش در می‌آوردند.

جلال‌الدین علی محمدی روی پاس سعید واسعی در دقیقه ۳۲ با ضربه پای راست دروازه دیناروند را باز کرد و گل اول بازی به نام او و تیم مس به ثبت رسید.

در نهایت این بازی در نیمه اول با یک گل خاتمه یافت.

در شروع نیمه دوم تیم پیکان خیلی زود به بازی برگشت و ابوالفضل زمانی موفق شد روی پاس در عرض احمدی و روی غفلت مدافعان مس توپ را وارد دروازه کند تا حساب کار یک بر یک شود. تیم مس موقعیت‌های زیادی را در نیمه دوم از دست داد و هیچکدام از توپ‌های شاگردان محرم نویدکیا به تور دروازه پیکان نچسبید تا برنده بازی در وقت‌های اضافه شناخته شود.

در وقت‌های اضافه موقعیت‌های دو تیم به خصوص مس رفسنجان حاصلی به همراه نداشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد و تیم مس رفسنجان موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ پیکان را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. همچنین با این پیروزی، روند شکست ناپذیری محرم نویدکیا همراه با تیم مس حفظ شد.

کد خبر 6088703

دیگر خبرها

  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم