Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش تیر و کمان گفت: قطعاً تیم دانشگاه آزاد اسلامی را با هدف قهرمانی بسته‌ایم و تلاش می‌کنیم یک رکورد خوب هم به ثبت برسانیم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

میلاد وزیری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره وضعیت تمرینی‌اش با شیوع ویروس کرونا گفت: متأسفانه شیوع ویروس کرونا شرایط را برای همه ورزشکاران شرایط را سخت کرد و در رشته تیر و کمان هم ما با این مشکلات روبرو بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور تایلند سال گذشته توانستم با کسب مقام سوم، سهمیه المپیک را به دست بیاورم. امیدوارم با توجه به شرایطی که برای همه دنیا به وجود آمده در نهایت المپیک برگزار شود و بتواند نتیجه زحمات خود را ببینیم.

وی که سابقه حضور در المپیک لندن هم دارد، برای حضور در المپیک توکیو خاطرنشان کرد: در المپیک لندن با توجه به مشکلات مثل عدم حضور مربی و سرپرست، فشار سنگینی روی من بود. البته رکوردی که به ثبت رساندم جزء رکوردهای خیلی خوب کشورمان بود  و 665 امتیاز کسب کردم، البته در نتیجه کلی زیاد موفق نبودیم ولی امیدوار هستیم در المپیک پیش رو با توجه به تجربه‌ای که از المپیک لندن به دست آوردیم، بتوانیم نتیجه‌ای بهتر از آن المپیک کسب کنیم.

وزیری در مورد حضور در تیم دانشگاه آزاد اسلامی در رقابت‌های لیگ گفت: اگر امروز به جامعه ورزش کشورمان نگاه کنید به جرئت می‌توانم بگویم 60 تا 70 درصد مدیرانی که در ورزش ما اعم از رؤسا، نایب رئیسان و دبیران فدراسیون‌ها، مدیران ارشد وزارت ورزش فارغ‌التحصیل یا هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی هستند و همین‌طور ورزشکارانی که قهرمانان دنیا یا المپیک هستند، دانشجو یا فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی هستند. قطعاً حضور اینها با توجه به علمی که در این دانشگاه یاد می‌گیرند و با توجه به تجربه‌ای که در ورزش دارند می‌تواند کمک زیادی در ورزش کشورمان داشته باشد.

ملی‌پوش تیر و کمان گفت: به جرئت و قاطعیت می‌توانم بگویم که دانشگاه آزاد اسلامی تنها باشگاه فرهنگی و ورزشی کشور است. ما باشگاه زیاد داریم که عملاً تیم‌داری می‌کنند و باشگاه نیستند ولی باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واقعاً باشگاه فرهنگی است. به‌واسطه آن بحث علمی که ضمیمه دانشگاه آزاد اسلامی است و پتانسیل خیلی بالایی که دارد؛ اعم از امکاناتی که در شهرها و استان‌های مختلف دارد و ورزشکاران و مربیانی و مدیرانی که فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی هستند. به اعتقاد من اگر در این دانشگاه همین روند ادامه پیدا کند و یک حمایت ویژه‌ای از این سیستم انجام شود، قطعاً می‌تواند تأثیر مثبتی در روند پیشرفت ورزش قهرمانی کل کشور انجام دهد که خدا را شکر با حضور  لشگری و تیمی قوی که با ایشان کار می‌کنند، این اتفاق در حال رقم خوردن است و می‌بینیم که قهرمانان زیادی وارد این دانشگاه می‌شوند.بدون شک لشگری شاید تنهایی نتواند این کار را انجام دهد و نیاز به یک تیم قوی است که در کنار  او هستند، شما می‌بینید بیشتر قهرمانان دنیا در لیگ‌های مختلف از تیم دانشگاه آزاد شرکت می‌کنند و این موضوع نوید روزهای خوبی را برای ورزش کشورمان می‌دهد.

وزیری عنوان کرد: تیم تیر و کمان دانشگاه آزاد اسلامی تاپ‌ترین نفرات ایران را در ترکیب خود دارد. در تیم آقایان علاوه بر خودم، صادق اشرفی و رضا شعبانی دیگر اعضای اصلی تیم ملی تیروکمان هستند که برای رقابت‌های کسب سهمیه تیمی المپیک توکیو که سال آینده در فرانسه برگزار خواهد شد حضور پیدا می‌کنیم. در بخش خانم‌ها هم شاخص‌ترین فرد، زهرا نعمتی است که واقعاً یک افتخار بزرگ هم برای ما و هم برای ورزشکاران است. نعمتی پرافتخارترین ورزشکار بانوی کشورمان هستند و این باعث افتخار ما است. امیدواریم هم ورزشکارانی که در کنار او هستند از تجربیاتشان استفاده کنند و بتوانیم از حضور او برای کسب نتیجه بهتر در تیم دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کنیم.

وی در مورد زمان برگزاری مسابقات لیگ اظهار کرد: چهار آبان جلسه قرعه‌کشی لیگ انجام می‌شود. تا جایی که اطلاع دارم 12 تیم قطعاً در لیگ امسال حضور دارند. احتمال دارد تیم‌ها افزایش پیدا کند چون 32 تیم اعلام آمادگی کرده‌اند که بی‌سابقه بوده و به احتمال زیاد آن رقابت‌ها برگزار می‌شود چون رقابت‌های ما به صورت متمرکز در تهران و در ورزشگاه آزادی در سایت تخصصی تیروکمان برگزار می‌شود و اینکه رشته تیروکمان در فضای باز برگزار خواهد شد. از نظر پروتکل‌های بهداشتی هم مشکلی نداریم چون هر ورزشکار تجهیزات شخصی خودش را دارد و در یک سیبل جداگانه می‌زند و ورزشکاران با هم برخوردی ندارند و حتی بیشتر از فاصله اجتماعی استاندارد در این رقابت‌ها رعایت می‌شود و فکر می‌کنم مشکل خاصی به وجود نمی‌‌‌آید. قطعاً تیم دانشگاه آزاد اسلامی را با هدف قهرمانی بسته‌ایم. تمام تلاش خود را می‌کنیم که حتی بتوانیم یک رکورد خوب هم به ثبت برسانیم و إن‌شاءالله این اتفاق خواهد افتاد.

 وزیری تأکید کرد: پشتوانه دانشگاه آزاد اسلامی و ورزش این دانشگاه هم ورزشکاران، مربیان، مدیران و اساتید تربیت بدنی هستند که در این دانشگاه حضور دارند. قطعاً ما با همدلی و همراهی هم‌دیگر می‌توانیم اتفاقات خیلی بزرگی را برای دانشگاه آزاد اسلامی و کشورمان رقم بزنیم و حتی بتوانیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم و در رقابت‌های دانشجویان جهان و یونیورسیاد نتایج بهتری کسب کنیم.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: تیراندازی با کمان شیوع ویروس کرونا المپیک لندن المپیک توکیو میلاد وزیری تیم دانشگاه آزاد اسلامی المپیک لندن تیر و کمان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی

مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی آزاد از پنجم اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد روز‌های ۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک (لرستان) مهدی ویسی (مازندران) میلاد والی زاده (مازندران)

۶۱ کیلوگرم: یاسین رضایی (مازندران) رضا مومنی (مازندران) محمدرضا اسدی (تهران)

۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد (مازندران) عباس ابراهیم زاده (مازندران) آرمین حبیب زاده (مازندران)

۷۰ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی (مازندران) ابراهیم الهی (مازندران)

۷۴ کیلوگرم: یونس امامی (تهران) حسین محمدآقایی (البرز) امیرحسین حسینی (تهران)

۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی (مازندران) عادل پناهیان (مازندران)

۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی (مازندران) هادی وفایی پور (همدان)

۹۲ کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور (مازندران) مبین عظیمی (کردستان)

۹۷ کیلوگرم: امیرعلی آذرپیرا (تهران) کامران قاسم پور (مازندران) مهدی حاجیلوئیان (همدان)

۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع (مازندران) رضا چراغی (مازندران) مرتضی جان محمدی (آذربایجان شرقی)

سرمربی: محسن کاوه

مربیان: مهدی تقوی – احسان امینی – رضا افضلی – اباذر اسلامی- مهدی قاسمی جو

مربی بدنساز: عباس خدایاری

ماساژور: سجاد امیری

روانشناس: خسرو حمزه

سرپرست: علی روحی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی
  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت
  • کسب سهمیه المپیک توسط دانشجوی دانشگاه آزاد