Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@10:57:38 GMT

سلفی شلوغ «منوچهر هادی»/ عکس

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۱۶۰۸

سلفی شلوغ «منوچهر هادی»/ عکس

به گزارش افکارنیوز،

منوچهر هادی این عکس را منتشر کرد.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: منوچهر هادی کارگردان مشهور سینما عاشقانه 2 کارگردان دل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محورهای گیلان روان و شلوغ است/ فوت ۷ نفر بر اثر سوانح رانندگی

ایسنا/گیلان رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه تردد در محورهای گیلان روان اما شلوغ است، گفت: از آغاز اجرای طرح نوروزی تاکنون متاسفانه ۷ نفر از هموطنان‌مان بر اثر حوادث جاده‌ای جان باختند.

سرهنگ جاور صفاری امروز، ۹ فروردین‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به تردد روان در محورهای مواصلاتی گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر تردد بدون ترافیک در محورهای مواصلاتی گیلان جریان دارد اما محورها شلوغ هستند، لذا ضروری است که رانندگان از عجله و شتاب پرهیز کنند.

وی افزود: از آغاز اجرای طرح نوروزی (۲۴ اسفند ماه) تا صبح امروز، ۹ فروردین‌ ماه یک میلیون و ۱۷۴ هزار خودرو به استان وارد شده‌اند.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای طرح نوروزی تاکنون متاسفانه ۷ نفر از هموطنان‌مان بر اثر حوادث جاده‌ای جان باختند، افزود: مسافران و رانندگانی که استان گیلان را به‌عنوان مقصد سفرها انتخاب می‌کنند، برای تردد ایمن در محورهای مواصلاتی از رفتارهای پرخطر به‌ویژه سرعت، شتاب و سبقت‌های غیرمجاز اجتناب و از رانندگی در حال خستگی و خواب‌آلودگی پرهیز کنند.

سرهنگ صفاری با تاکید بر ضرورت استفاده از کلاه‌ایمنی برای راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت‌ها، گفت: درصد بالایی از میزان مرگ و میر و آسیب‌های جدی به ناحیه سر موتورسواران و ترک‌نشین‌ها به دلیل نداشتن کلاه‌ایمنی است. عدم استفاده از کلاه‌ایمنی، سرعت زیاد، حرکت مارپیچ، تردد در بزرگراه، استفاده از تلفن همراه حین موتورسواری و انجام حرکات نمایشی در جاده‌ها از جمله تخلفاتی است که منجر به تصادف مرگبار خواهد شد، لذا موتورسواران از انجام رفتارهای پرخطر خودداری کنند.

وی بر ضرورت بستن کمربندی ایمنی برای رانندگان و سرنشینان خودرو تاکید و تصریح کرد: بستن کمربند ایمنی عامل مهمی در پیشگیری از وقوع تصادفات رانندگی منجر به فوت است، کاهش چشمگیر تلفات رانندگی نیازمند این است که سرنشینان خودروها نسبت به بستن کمربند ایمنی اهتمام لازم را داشته باشند.

گفتنی است، از آغاز طرح نوروزی پلیس از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین‌ماه جاری، ۱۵۷ تیم گشت خودرویی و ۵۱ تیم گشت موتوری با استعداد ۸۱۳ نیرو محورهای استان گیلان را رصد می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت افراد مرتبط با داعش در افغانستان
  • بازداشت افراد مرتبط با داعش و وهابیت در افغانستان
  • تردد در محورهای گیلان روان و شلوغ است/ فوت ۷ نفر بر اثر سوانح رانندگی
  • گلکسی M۵۵ رونمایی شد؛ دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، شارژ ۴۵ وات و نمایشگر ۱۲۰ هرتز
  • منوچهر متکی: دولت باید اقتصاد را رها کند
  • نظم و فرهنگ رانندگی در شلوغ‌ترین کشور دنیا (فیلم)
  • فیلم| تصاویری جالب از نظم و فرهنگ رانندگی در شلوغ‌ترین کشور دنیا
  • (ویدئو) دو سکانس جنجالی از بازی منوچهر هادی و یکتا ناصر مقابل هم این روزها خبرساز شده است!
  • (ویدیو) تصاویری جالب از نظم و فرهنگ رانندگی در شلوغ‌ترین کشور دنیا
  • لحظات کتک زدن یکتا ناصر توسط منوچهر هادی