Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@14:33:50 GMT

«پری پتی» با شهرداری گرگان تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۱۷۰۸

«پری پتی» با شهرداری گرگان تمدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، «پری پتی» بازیکن آمریکایی فصل گذشته تیم بسکتبال شهرداری گرگان قراردادش را یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد و ساعاتی دیگر از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد گرگان خواهد شد و پس از طی مراحل قانونی و انجام تست‌های پزشکی به تمرین این تیم اضافه خواهد شد.

«پتی» تاکنون تنها بازیکن خارجی این تیم محسوب می‌شود و شهرداری گرگان امسال نیز با حفظ ۹۰ درصد ترکیب کادر فنی و بازیکنان فصل گذشته خود از ۱۵ آبان ماه در تهران به مصاف حریفان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس تصمیم و اعلام فدراسیون بسکتبال افتتاحیه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با دیدار بسکتبال شهرداری گرگان و مس رفسنجان همراه خواهد بود و شهرداری گرگان در دومین دیدار خود در این فصل به مصاف تیم بسکتبال آفتاب زاگرس اهواز خواهد رفت.

با توجه به شیوع ویروس کرونا رقابت‌های دور رفت این فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد و تمامی تیم‌ها باید حداقل ۲۴ ساعت قبل از مسابقه در محل کمپ مورد نظر حاضر شده و نتیجه تست رسمی «PCR» را نیز به مسوولان مسابقات ارائه دهند.

هر تیم مجاز است ۲۲ نفر را به همراه خود داشته باشد و حضور تعداد بیش از این ممنوع خواهد بود.

«مهران شاهین‌طبع» سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان امسال نیز سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان خواهد بود «صالح مخدوم» نیز همانند فصل گذشته در ترکیب کادر فنی به همراه «هادی دهقان» بازیکن سال‌های نه چندان دور شهرداری گرگان به شاهین‌طبع کمک خواهد کرد.

هادی ایزدپناه سرپرست فصل گذشته تیم بسکتبال شهرداری گرگان امسال کنار تیم نخواهد بود و به سمت سرپرستی معاونت ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی فعالیتش را ادامه خواهد داد و «مصطفی نودهی» سرپرستی این تیم را امسال بر عهده دارد.

محمد جمشیدی (کاپیتان اول تیم)، کیوان ریاعی، روزبه ارغوان، نوید رضایی‌فر، حسن علی‌اکبری، سینا واحدی، اشکان جعفری، علیار نجفی، یاسین کلاسنگیانی (کاپیتان دوم تیم)، روهام کبیر، احمد بوستانیان، سعید صالحی، پری پتی بازیکنان این فصل تیم بسکتبال شهرداری گرگان را تشکیل می‌دهند.

تیم‌های شهرداری گرگان، پالایش نفت آبادان، آویژه صنعت پارسا مشهد، اکسون تهران، رعد پدافند هوایی مشهد، شورا و شهرداری قزوین، آفتاب زاگرس اهواز و صنعت مس رفسنجان در گروه الف و تیم‌های شیمیدر قم، مهرام تهران، شهرداری بندرعباس، ذوب آهن اصفهان، صنعت مس کرمان، کوچین آمل، آینده‌سازان تهران و نیروی زمینی ارتش در گروه «ب» قرار دارند.

انتهای پیام/83004

منبع: فارس

کلیدواژه: گرگان شهرداری بسکتبال لیگ برتر پری پتی بسکتبال شهرداری گرگان شهرداری گرگان بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان فصل گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواب آلودگي راننده پژو جان پاکبان گرگاني را گرفت 

سرهنگ عباس مهاجر بسطامي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس در تشريح اين خبر گفت: حواالي ساعت 6 صبح در محور کمربندي يک دستگاه پژو پارس با پاکبان در حاشيه جاده برخورد که متاسفانه در دم فوت مي کند.
سرهنگ بسطامي افزود: برابر بررسي کارشناسان علت حادثه، عدم توانايي راننده خودرو در کنترل وسيله نقليه ناشي از خواب آلودگي بوده است .
وي از رانندگان خواست: در طول شبانه روز بيش از 8 ساعت رانندگي نکنند، رانندگي زياد باعث خستگي و خواب آلودگي و از بين رفتن تمرکز شده و  چنين حوادث غير قابل جبراني را رقم خواهد زد.

بر اساس همین گزارش شهردار گرگان به مناسبت درگذشت یکی از پاکبانان زحمتکش پیام تسلیت صادر کرد.به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، متن پیام سید محمدرضا سیدالنگی به شرح زیر است:

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ 

خبر دردناک درگذشت پاکبان عزیز و زحمتکش شهرمان زنده یاد «رضا خمر» که در حین انجام مأموریت و کسب رزق و روزی حلال رقم خورد مایه تأثر و تأسف شدید اینجانب گردید.پاکبانان از شریف ترین، صبورترین، پرکارترین و البته مظلوم ترین نیروهای شهرداری به شمار می‌روند که شهر را پاکیزه و تمیز نگه می‌دارند و روا نیست که اینگونه مظلومانه قربانی بی ‌احتیاطی برخی افراد باشند.اینجانب به نیابت از تمامی کارکنان شهرداری گرگان این ضایعه دردناک را خدمت خانواده آن مرحوم و همکاران گرامی تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای آن عزیز سفرکرده رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

روحش شاد و یادش گرامی

سید محمدرضا سیدالنگی - شهردار گرگان

دیگر خبرها

  • خواب آلودگي راننده پژو جان پاکبان گرگاني را گرفت 
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • ببینید | سیل خط راه‌آهن تهران_گرگان را زیر آب برد!
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم