Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@18:43:14 GMT

خاطره بازی آقای خواننده از دوران سربازی اش

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۱۷۵۲

خاطره بازی آقای خواننده از دوران سربازی اش

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امید حاجیلی، خواننده پاپ کشور؛ ویدئویی از عکس‌های دوران خدمت سربازی خود را در صفحه اینستاگرامی‌اش منتشر کرد. این ویدئو با استقبال از سمت فالوئرهای او رو به رو شد و مخاطبان نیز خاطرات خود از خدمت سربازی را در قسمت نظرات این پست نوشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت سربازی این خواننده ۴ سال طول کشید که به گفته خودش طولانی‌ترین سربازی دنیا است.

امید حاجیلی با انتشار این ویدئو نوشت:

"طولانی‌ترین سربازی دنیا...
دورو برتون سرباز دارید؟ عجب دوران عجیبیه نمیدونم خوبه یا بد. "

بیشتر بخوانید

سرباز نوازنده در ارکستر ملی +عکس

در ادامه پست و استوری منتشر شده در صفحه اینستاگرامی این خواننده را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمت سربازی امید حاجیلی پست اینستاگرامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد

۶ فروردین ۱۳۸۰ در اوج دعوا‌های مدیریتی باشگاه پرسپولیس، لیستی از سوی علی پروین سرمربی وقت پرسپولیس منتشر شد که در آن نام ۸ بازیکن به چشم می‌خورد که از تیم اخراج شده بودند! بازیکنانی از جمله احمدرضا عابدزاده، رضا شاهرودی، ادموند بزیک وهادی مهدوی کیا. البته هیچ وقت دلیل اخراج این بازیکنان مشخص نشد. رضا شاهرودی درباره این اتفاق می‌گوید: «روز‌های اول عید بود و ما هم به همراه خانواده به مسافرت رفته بودیم. خبر را از طریق یکی از آشنایان شنیدم. در لیست منتشر شده نام بازیکنان خوب پرسپولیس به چشم می‌خورد. ما هم قضیه را پیگیری کردیم و در جلسه‌ای که با آقای غمخوار مدیریت وقت داشتیم، گفتند که آقای پروین عذر ما را خواسته است. ما هیچ وقت دلیل این اخراج را متوجه نشدیم و به نظر من دلیل اخراج قطعا فنی نبوده است.»

برخی از کارشناسان بر این باورند که این تغییر نسل در پرسپولیس بی موقع و بدون برنامه ریزی صورت گرفت. در حالی که فصل بعد (۱۳۸۰-۱۳۸۱) پرسپولیس به لطف تساوی استقلال مقابل ملوان در انزلی به قهرمانی رسید، اما تا به امروز دیگر خبری از پرسپولیس زلزله دهه ۶۰ و ۷۰ نیست. بازیکنانی که در آن سال از پرسپولیس اخراج شدند در ۶ سال قبل از اخراجشان ۴ قهرمانی برای پرسپولیس به دست آورده بودند.

۳ سال بعد در چنین روزی (۶ فروردین ۸۳) تیم پر مهره محمد مایلی کهن در پکن ۳ بر ۱ مغلوب چین شد. نیمه اول این دیدار با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید. در نیمه دوم چین با یک بازی کاملا هجومی در دقایق ۶۹ و ۸۰ دوبار دیگر دروازه ایران را باز کرد. در تیم ملی امید ایران بازیکنانی، چون جواد کاظمیان، آرش برهانی، محرم نویدکیا، حسین کعبی و مهرزاد معدنچی بازی می‌کردند. آن زمان علی کفاشیان که آن زمان معاون ورزشی و امور فدراسیون‌های سازمان تربیت بدنی بود، طی نامه‌ای به دکتر محمد دادکان رییس وقت فدراسیون فوتبال، خواستار برکناری محمد مایلی کهن از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال امید شد.

متن نامه علی کفاشیان به محمد دادکان به شرح زیر است:

علیرغم تذکرات کارشناسی متعدد گذشته در خصوص لزوم اعمال تغییرات و تقویت کادر فنی تیم ملی امید کشورمان که متاسفانه با اقدام جدی آن فدراسیون مواجه نشد، با وجود کارائی و توانائی‌های شخصی تک تک بازیکنان این تیم که در مسابقات گذشته از خود نشان داده اند، ضعف مربیگری و عدم هدایت صحیح فنی تیم موجب شد که در دو بازی حساس اخیر این تیم مقابل کره جنوبی و چین نتایج ضعیفی حاصل شده و امید حضور تیم امید کشورمان در مسابقات المپیک ۲۰۰۴ آتن را ضعیف، بلکه کمرنگ کند، بنابراین با اعلام عدم رضایت رییس سازمان تربیت بدنی از روند مذکور از آنجائیکه بررسی کارشناسی گذشته و نیز بررسی‌های کارشناسی دو بازی اخیر، بخش اعظم ناکامی‌ها را متوجه ضعف مربیگری ارزیابی میکند به منظور استفاده از حداقل فرصت باقیمانده برای این تیم جهت حضور در مسابقات المپیک ضروری است در اسرع وقت نسبت به برکناری سرمربی و تقویت کادر فنی اقدام و نتیجه را به اینجانب اعلام کنید.

منبع: خبرآنلاین

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (9 فروردین)
  • فهرست مصدومان لیورپول طولانی‌تر شد (عکس)
  • (ویدئو) حرف‌های خواننده معروف درباره تلویزیون زمان شاه
  • (ویدئو) خاطره مهران غفوریان از اولین تست بازیگری خودش
  • (ویدئو) خاطره جالب کامران تفتی با مهران غفوریان در جام جهانی برزیل
  • (ویدئو) خاطره جالب کامران تفتی با مهران غفوریان در برزیل
  • (ویدئو) خاطره عجیب آقای بازیگر: به یک نفر سیلی زدم، سال بعد کاندیدای سیمرغ شد!
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • (ویدئو) خاطره روحانی سرشناس از روز‌های فقیر شدنش
  • تحلیل آسیاتایمز از راهبرد آمریکا در جنگ اوکراین/کشاندن جنگ به خاک روسیه؟