Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینیسیوس جونیور زننده دومین گل رئال مادرید مقابل شاختار دونتسک بود اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

وینیسیوس جونیور تنها ثانیه هایی بعد از ورود به میدان گل دوم تیمش را به ثمر رساند اما در نهایت با قرار گرفتن در موقعیت آفساید، منجر به مردود اعلام شدن گل تساوی فدریکو والورده شد تا بازی با شکست 3-2 تیمش به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، این جوان برزیلی در پایان بازی گفت:

صحبت در مورد چنین مسابقه ای سخت است. خوب بازی نکردیم و کارهایی که زیدان خواسته بود را انجام ندادیم. حالا باید واقعاً سخت تمرین کنیم و روی ال کلاسیکو متمرکز شویم که همیشه موقعیت فوق العاده ای است. برای کسب پیروزی باید در بهترین فرم خود باشیم.

باید سخت تلاش کنیم و بهتر شویم و سعی کنیم که بهترین فرم خود را پیدا کنیم تا در این فصل چیزهایی ببریم. فردا به والدبباس برمی گردیم و باید سخت تمرین کنیم و متمرکز باشیم تا روز شنبه بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ارومیه: معنای دقیق دود از کنده بلند می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پوریا فیاضی دریافت کننده قدرتی باشگاه شهرداری ارومیه که در آغاز فصل نتوانست در تیمش خوب جا بیفتد و با مصدومیت نیز دست و پنجه نرم می‌کرد با حضور علیزاده، او نیز متحول شده است.

فیاضی در بازی دیشب که صحنه درخشش او نیز بود با بیست و سه امتیازی که به دست آورد از مهره‌های موثر تیمش در برابر شهداب یزد بود و یک‌بار دیگر ثابت کرد دوران اوج او هنوز تمام نشده و می‌تواند کماکان در زمین حرف اول را بزند.

این بازی زیبای فیاضی و امتیازی که در آخرین پوئن ست پنجم کسب کرد شاید او را به سال 2011 و جام ملت‌های آسیای تهران برد که تیم ملی والیبال ایران با امتیازهای آخری که به دست می‌آورد برنده مسابقات می‌شد. پوریا فیاضی استاد گرفتن امتیاز آخر در هر مسابقه‌ای است و این موضوع را بارها ثابت کرده است.

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط وارد پلی‌آف شویم/دلیرزهان بازیکن تیم‌ملی پنج‌نفره است یا سه‌نفره؟
  • ستاره ارومیه: معنای دقیق دود از کنده بلند می‌شود
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • چگونه هر روز شاد و پر انرژی از خواب بیدار شویم؟
  • خشم ناگلزمان از زمین فرانکفورت: فاجعه بود!
  • آرژانتین 3-1 کاستاریکا: مسی نیست، دی‌ماریا که هست!
  • حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!
  • قلعه نویی: از فیفا و AFC برای اجازه برگزاری بازی در این زمین تعجب می‌کنم/ باز هم از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان؟ دشان بهترین سرمربی فوتبال فرانسه است
  • تاریخ‌سازی وینیسیوس: جوان‌ترین کاپیتان تاریخ برزیل