Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، خبرنگار الجزیره شامگاه چهارشنبه از کشته یک شهروند معترض سودانی و زخمی شدن 6 تن دیگر بدست پلیس سودان خبر داد.
 
تصاویر منتشر شده از تظاهرات روز چهارشنبه مردم سودان  علیه عادی سازی روابط نشان می دهد که آنها در اعتراض به فشارها بر مسئولان شورای انتقالی این کشور برای عادی سازی با رژیم صهیونیستی پرچم این رژیم را به آتش کشیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
با وجود اینکه مردم و محافل سیاسی سودان بر لزوم خارج شدن نام این کشور از فهرست کشورهای حامی تروریسم در راستای بهبود شرایط اقتصادی، توافق نظر دارند اما با مطالبات آمریکا در ازای این مسئله که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است، موافق نیستند.
 
به گفته رسانه ها پلیس به سوی تظاهرات کنندگان مردمی گاز اشک آور و گلوله های پلاستیکی استفاده کرده است.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر

خانواده‌های اسیرهایی که حماس در نوار غزه به‌سر می‌بردند، به مناسبت دویستمین روز بازداشت عزیزانشان، تظاهراتی را در تل‌آویو ترتیب دادند.

براساس گزارش القدس العربی، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: خانواده‌ها از دولت می‌خواهند که برای رهایی آنها اقدام کند.

خانواده‌ها و مخالفان، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را متهم می‌کنند که مانع دستیابی به توافقی با حماس می‌شود که منجر به آزادی اسرای صهیونیست می‌شود.

در همین راستا نتانیاهو برای پاک کردن دستان خود روز گذشته در پستی در پلتفرم ایکس به مناسبت آغاز عید پسح یهودیان، حماس را متهم کرد که همه پیشنهادات مربوط به آزادی اسرا را رد کرده است. در همین حال، حماس نتانیاهو را به ناسازگاری و عدم تمایل به انعقاد توافق متهم می‌کند. 

تل آویو حداقل ۹۵۰۰ فلسطینی را در زندان‌های خود اسیر کرده است و تخمین می‌زند که حدود ۱۳۴ اسیر صهیونیست در غزه هستند، در حالی که حماس اعلام کرد که ۷۰ نفر از آنها در حملات رژیم صهیونیستی کشته شده اند.

شماری از صهیونیست‌ها نیز با تجمعی نمادین مقابل یکی از ساختمان های کابینه این رژیم به آزاد نشدن اسرای خود اعتراض کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و پاکستان بر توسعه روابط همه جانبه است
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • رئیس جمهور: برای مردم پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی به ستوه آمده‌اند احترام قائلیم
  • تظاهرات ضدصهیونیستی و نژاد پرستی در پاریس
  • بی‌حجابی؛ از عادی‌سازی در سینمای خانگی تا برخورد در خیابان!