Web Analytics Made Easy - Statcounter

۴۵ قانونگذاران آمریکایی از دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا خواستند تا نشست گروه بیست (G۲۰) به میزبانی عربستان را بایکوت کند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فرانسه، این قانونگذاران در نامه‌ای به «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا تاکید کردند در صورتی که مقام‌های سعودی نگرانی‌ها درباره حقوق بشر در عربستان را رعایت نکنند، واشنگتن باید نشست گروه ۲۰ در ریاض را بایکوت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قانونگذاران از ریاض خواستند تا فعالان زندانی را آزاد کرده، به تجاوز نظامی در یمن پایان داده و پاسخگوی قتل «جمال خاشقچی» روزنامه‌نگار عربستانی در استانبول ترکیه باشد.

در این نامه تاکید شده است: اگر دولت عربستان اقدامات فوری برای بهبود سوابقش در این زمینه اتخاذ نکند ما باید از نشست گروه ۲۰ کنار بکشیم و اصلاحات در حوزه حقوق بشر به عنوان پیش شرطی برای همه تعامل‌های آتی با عربستان قرار دهیم.

«یان شاکوفسکی» و «ایلهان عمر» اعضای دموکرات مجلس نمایندگان از جمله افرادی هستند که این نامه را امضا کرده‌اند.

این در حالی است که قانونگذاران اروپایی نیز اخیرا با تصویب قطعنامه‌ای از اتحادیه اروپا خواستند تا سطح حضور در این نشست را کاهش دهد.

نشست سران کشورهای عضو گروه ۲۰ روزهای ۲۱ و ۲۲ نوامبر بصورت مجازی و به میزبانی عربستان برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ یمن واشنگتن اتحادیه اروپا دونالد ترامپ ایلهان عمر ریاض مایک پمپئو حقوق بشر نشست گروه گروه ۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی

حامد خراسانی معاون امور آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور آزمون سراسری اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با حضور یک‌هزار و ۴۶۸ داوطلب در دودانشکده پزشکی و دانشکده مهارت و کارآفرینی در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد روز پنج‌شنبه میزبان ۸۶۱ داوطلب در دو رشته علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی است که از این تعداد ۵۰۵ داوطلب خانم و مابقی آقا هستند.

معاون امور آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد افزود: روز جمعه نیز ۶۰۷ داوطلب خانم رشته علوم تجربی در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در ماراتن کنکور سراسری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

خراسانی تبیین کرد: آزمون سراسری علوم انسانی، ریاضی و فنی و تجربی در شیفت صبح روز‌های ۵ شنبه و جمعه رأس ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود که در‌ب‌های حوزه‌های امتحانی رأس ۷:۳۰ بسته خواهد شد که لازم است داوطلبان نیم ساعت قبل از بسته شدن در‌های حوزه‌های آزمون در محل دانشگاه حضور داشته باشند؛ چراکه از ورود داوطلبان پس از بسته شدن در حوزه‌های امتحانی ممانعت خواهد شد.

وی با تأکید بر داشتن کارت شناسایی معتبر برای ورود به حوزه آزمون متذکر شد: هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن و یک سنجاق یا سوزن همراه داشته باشد و از آوردن هرگونه وسایل اضافی از جمله کیف دستی، دستگاه‌های الکترونیکی (تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و...)، ماشین حساب و یادداشت خودداری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • روسیه پیش نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته ای در فضا را وتو کرد
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • لغو جایزه «انجمن قلم آمریکا» در پی تحریم نویسندگان
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان