Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانسی فلیک یک نتیجه درخشان دیگر با بایرن مونیخ کسب کرد. 

هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ به راحتی توانست همتایش دیگو سیمئونه را در جنگ تاکتیکی مغلوب کند و بایرن مونیخ موفق شد 4-0 مقابل اتلتیکو مادرید به برتری برسد. به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت یوفا، فلیک پس از برتری قاطعانه تیمش مقابل اتلتیکو مادرید به خبرنگاران گفت:

از فضاها به خوبی استفاده کردیم و بسیار موثر ظاهر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی با چهار گل فوق العاده بود. پیروزی در اولین بازی مرحله گروهی اهمیت بالایی داشت. از نظر بدنی در قسمت دفاع خوب کار کردیم که اخیرا در این خصوص کمی ضعیف شده بودیم. خط دفاعی اتلتیکو مادرید همیشه عقب است و بنابراین در جلوی دفاع آن ها همیشه فضاهایی وجود دارد. ما امشب از آن فضاها به خوبی بهره بردیم. مولر می داند که چگونه جایگیری کند. او تیم را درون زمین رهبری می کند. مولر امشب سمت راست زمین بازی کرد اما در میانه میدان بسیار بسیار مهم و موثر ظاهر شد. می توان گفت که مولر یک بازوی توانا برای مربی هر تیمی است. تعویض لواندوفسکی؟ روبرت خوب می داند که بازی های زیادی در این فصل، در پیش داریم. خوب است که او گاهی اوقات نود دقیقه کامل بازی نکند. فکر می کنم دلیلی ندارد که لواندوفسکی نسبت به تعویض امروزش بدبین باشد. کومان امشب عالی بازی کرد و در لیگ قهرمانان اروپا آمار بسیار خوبی دارد.

همچنین بخوانید:

بایرن مونیخ 4-0 اتلتیکو مادرید؛ معنای اقتدار بیستمین برد 4+ گل هانسی فلیک / دوازدهمین برد متوالی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ هانسی فلیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دیدنی آلاوز به اتلتیکو مادرید؛ والی مهار نشدنی ریوخا / فیلم

ریوخا موفق شد گل دوم تیمش را به زیبایی وارد دروازه اتلتیکو مادرید کند.

دانلود (6.8MB)

دیگر خبرها

  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • گل دیدنی آلاوز به اتلتیکو مادرید؛ والی مهار نشدنی ریوخا / فیلم
  • خلاصه بازی آلاوز ۲-۰ اتلتیکو مادرید (لالیگا 2023/24)
  • رئال مادرید ۱ - بارسلونا ۱ / گزارش لحظه به لحظه