Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@20:16:08 GMT

عقب افتادن لیگ برای باشگاه های خصوصی خوب نیست

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۱۹۱۰

عقب افتادن لیگ برای باشگاه های خصوصی خوب نیست

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: متأسفانه دیروز به ما خبر دادند که چهارده الی پانزده روز لیگ برتر فوتسال عقب می‌افتد و این برای باشگاه‌هایی که از جیب شخصی هزینه می‌کنند مثل گیتی پسند خوب نیست زیرا حدود ۳۵ روز تمرین کردند ولی این هم جزئی از زندگی است که باید با آن کنار بیاییم.

وحید شمسایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: متأسفانه به ما خبر دادند که چهارده الی پانزده روز لیگ برتر فوتسال عقب می‌افتد و این برای باشگاه‌هایی که از جیب شخصی هزینه می‌کنند مثل گیتی پسند خوب نیست، زیرا حدود ۳۵ روز تمرین کردند ولی این هم جزئی از زندگی است که باید با آن کنار بیاییم، خوشبختانه گیتی پسند تمرینات خود را ادامه می‌دهد و مشکل خاصی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از بازیکنان تست کرونا گرفتیم، تصریح کرد: تا الان دوباره از بازیکنان تست کرونا گرفتیم که در چند روز آینده برای دفعه سوم هم خواهیم گرفت. جواب تست یک نفر از بازیکنانمان مثبت شده که در قرنطینه تحت مراقبت است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص کرونا، خاطر نشان کرد: متأسفانه این بیماری همه مردم را درگیر کرده که اکثر مسابقات به صورت مجتمع برگزار می‌شود. دیشب بازی یوونتوس و اوکراین را می‌دیدم که آدم در ورزشگاه بود و باید به ویروس کرونا عادت کرد، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانیم مسیر را هدفمند جلو ببریم.

کد خبر 451048

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتسال گیتی پسند لیگ برتر فوتسال فوتسال سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند باشگاه گیتی پسند تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان وحید شمسایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران گفت: به علت تداخل تاریخ برگزاری آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» در استان تهران با مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، این آزمون ۱۱ خرداد برگزار می‌شود.

قدرت الله شفیقی افزود: با توجه به تعویق زمان برگزاری آزمون، علاقه‌مندان فرصت ویرایش و ثبت نام مجدد را برای شرکت در آزمون به نشانی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی www.hrtc.ir خواهند داشت.

معاون استاندار تهران گفت: متقاضیان می‌توانند با مطالعه شرایط احراز، شغل و محل‌های تعیین شده در دفترچه آزمون، از بین ۹ دستگاه اجرایی استان تهران مانند سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شرکت سهامی برق منطقه‌ای تهران، اداره کل دامپزشکی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل امور اقتصادی و دارایی، شغل مورد نظر را انتخاب کنند و در صورت کسب حدنصاب نمره آزمون، مصاحبه تخصصی و ارزیابی تکمیلی به استخدام دولت در آیند.

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان سمنان
  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر
  • وقتی جیمی کرگر فکر می کند تلویزیون استودیو در حال افتادن و شکستن است! / فیلم
  • هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت
  • مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد ( عکس )
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • ببینید | تصاویری از گیر افتادن مردم در سیل در جزیره قشم