Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-29@13:16:35 GMT

سهمیه بنزین آبان واریز شد +جدول

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۲۰۱۱

سهمیه بنزین آبان واریز شد +جدول

سهمیه بنزین خودروها و موتورسیکلت‌ها بامداد اول آبان در کارت‌های سوخت شارژ شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، در هشتمین ماه سال ۹۹ مطابق ماه‌های گذشته ۶۰ لیتر سهمیه بنزین به کارت هوشمند سوخت خودروهای شخصی و ۲۵ لیتر بنزین به کارت سوخت موتورسیکلت‌ها با نرخ ۱۵۰۰ تومان واریز شد، همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سهمیه بنزین خودروها و موتور سیکلت‌ها در ساعت صفر بامداد امروز (اول آبان) در کارت‌های سوخت شخصی شارژ شد.

سهمیه خودروها و موتورسیکلت‌ها طبق جدول زیر به کارت‌های شخصی واریز شده است.

«فاطمه کاهی» سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور گفت: در آبان ماه نیز مطابق ماه‌های گذشته ۶۰ لیتر سهمیه بنزین به کارت هوشمند سوخت خودروهای شخصی و ۲۵ لیتر بنزین به کارت سوخت موتورسیکلت‌ها با نرخ ۱۵۰۰ تومان واریز خواهد شد، همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور بیان کرد: سقف ذخیره سازی بنزین در کارت‌های سوخت از ۶ ماه به ۹ ماه افزایش پیدا کرده است. همچنین سقف ذخیره کارت سوخت ۵۴۰ لیتر تعیین شده و اگر صاحب خودرویی تنها ۳۰ لیتر از این میزان را استفاده کرده باشد در آبان ماه تنها ۳۰ لیتر بنزین به عنوان سهمیه سوخت دریافت می کند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: سهمیه بنزین کارت هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی آبان 99 سوخت خودروهای موتورسیکلت ها بنزین به کارت سهمیه بنزین واریز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور مصرف روزانه بنزین از ۱۲۵ میلیون لیتر

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از توزیع ۱۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در هفتمین روز فروردین‌ماه امسال خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، با اوج دوباره مصرف سوخت در کشور، روز سه‌شنبه، (هفتم فروردین‌ماه)، 125 میلیون و 400 هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال (هفتم فروردین‌ماه 1402) با 122 میلیون و 100 هزار لیتر، 2.7 درصد افزایش یافته است.

بنابر این گزارش، از یکم تا هفتم فروردین‌ماه امسال، به‌طور میانگین 119 میلیون و 700 هزار لیتر بنزین در کشور مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال (یکم تا هفتم فروردین‌ماه سال 1402) با 116 میلیون لیتر، 3 میلیون و 700 هزار لیتر افزایش یافته است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با هشدار درباره روند افزایشی مصرف سوخت در کشور، از هموطنان خواسته است با مدیریت مصرف سوخت و به‌کارگیری نکات مدیریت بهینه، این شرکت را در سوخت‌رسانی مطلوب به هموطنان یاری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش تحویل کارت‌های سوخت از یک ماه به یک هفته
  • کارت‌های سوخت، یک هفته‌ای صادر می‌شود
  • تحویل کارت‌های سوخت از یک ماه به یک هفته کاهش می‌یابد
  • تحویل کارت سوخت در ۱ هفته تا آخر اردیبهشت
  • زمان تحویل کارت‌های سوخت از یک ماه به یک هفته کاهش می‌یابد
  • عبور مصرف روزانه بنزین از ۱۲۵ میلیون لیتر
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت
  • گازوئیل ایران با ۱۰۰ برابر قیمت بالاتر قاچاق می‌شود
  • دستگاه‌های متولی بر مصرف سوخت نظارت کنند/ قاچاق گازوئیل با بارنامه‌های جعلی
  • معضل بارنامه‌های جعلی/ قاچاق گازوئیل با ۱۰۰ برابر قیمت