Web Analytics Made Easy - Statcounter

   .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اینترنت سرقت اینترنتی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمیِ حضوری و غیرحضوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو سطح ملی و استانی در بازه زمانی اول اردیبهشت تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

بر همین اساس نقاشی، خوش‌نویسی تحریری، نوشتن خلاق، عروسک‌سازی، آزمایش‌های علمی در خانه، انیمیشن، نمایش عروسکی، پاپیه ماشه، نجوم، زیست‌شناسی، بازی و سرگرمی، قصه‌گویی، شبه قالی، تصویرسازی، کاردستی، سفال، کلاژ، اریگامی، نقالی از جمله کارگاه‌های برخط (آنلاین) فصل بهار است که در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود.

علاقمندان با شرط دارا بودن سن ۴ سال به بالا برای ثبت‌نام در دوره‌های مجازی تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ فرصت دارند به پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی http://kpf.ir مراجعه کنند.

در عین حال برای ثبت‌نام اولیه در دوره‌های حضوری نیز علاقمندان نخست باید به سایت کانون به نشانی https://kpf.ir مراجعه و در یکی از مراکز نزدیک محل سکونت خود ثبت‌نام کنند سپس با تماس یا مراجعه حضوری به آن مرکز در جریان برنامه کارگاه‌های آن قرار بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • دزدی میلیاردی از برج لاکچری نیاوران توسط سه تبعه افغان
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • دزدی میلیاردی از خانه ۲ مهاجر کانادا در برج لاکچری نیاوران
  • محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد
  • صحنه عجیب: دزدی پیراهن ستاره دورتموند! (عکس)
  • ایران در جایگاه بیست و پنجم طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان (اینفوگرافی)
  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی؛ روش اعتراض اینترنتی به جریمه‌ها
  • رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون
  • کدام کشورها بیشترین میزان جرایم سایبری در جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)