Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اسماعیل ریاحی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد بازآفرینی شهری با تأکید براینکه باید یک انسجام و هماهنگی فکری در بین شهرداری، راه و شهرسازی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اظهار داشت: سرمایه اجتماعی مردم نباید دچار خدشه و مردم ناراضی باشند بنابراین می‌طلبد یک گروه سه نفره متشکل از نمایندگان سه دستگاه در راستای بررسی پروژه‌های بازآفرینی شهری اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

ثبت نام ۱۵ هزار متقاضی در طرح اقدام ملی مسکن

او با بیان اینکه باید به اقتصاد شهر فکر کنیم افزود: تعریف پروژه‌های گردشگری که بتواند به اقتصاد محله و شهر کمک کند در دستور کار قرار گیرد.

ریاحی با بیان اینکه شهرداری علی‌رغم کمبود اعتباراتش تاکنون از اجرای پروژه‌ها عقب نبوده است، ادامه داد: ستاد بازآفرینی باید با انسجام سازمانی و درونی بیشتر به کمک مدیریت شهری بیاید و سیاستگذاری‌های راه و شهرسازی در بازآفرینی قوی‌تر و نقش‌آفرینی شهرداری هم بیشتر شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی بازآفرینی شهری پروژه های گردشگری مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع در فرایند مشارکت راهی برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه رفع موانع در فرایند مشارکت راهی برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» است، گفت: تعیین تکلیف پروژه‌های مهستان، حکمت و هایپر افروز در دستور کار شهرداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری در جلسه کارگروه اقتصادی به منظور بررسی پیشنهادات سرمایه گذار برای اعمال تغییرات در طرح پروژه‌های مهستان، حکمت و هایپر افروز واقع در خیابان میثم منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اظهار کرد: بسیار خرسندیم که در این نشست، ضمن بررسی مشکلات بعضی پروژه‌های مشارکتی منطقه، به‌منظور ایجاد راهکارهای مناسب برای بررسی پیشنهادات سرمایه‌گذار این پروژه‌ها تمهیدات لازم اتخاذ شد.

وی افزود: خروج پروژه‌ها از بن‌بست و تعیین تکلیف فوری آن‌ها از ضروریاتی است که به‌طور مستمر در دستور کار سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان قرار دارد و این مهم با حفظ منافع شهرداری در راستای مولدسازی دارایی‌های شهر و ایجاد منابع مالی پایدار انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: اگر ما بخش خصوصی را بخشی از مردم برای توسعه پایدار شهر بدانیم پس حمایت و رفع مشکلات و موانع او در فرایند سرمایه‌گذاری و مشارکت ضمن دلگرمی می‌تواند اعتماد دیگر بخش‌های مردمی را جلب و مسیر را برای تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» هموار و تحقق آن را میسر سازد.

استقبال منطقه ۱۰ از پیشنهادات سرمایه‌گذاران و عموم شهروندان برای توسعه و آبادانی شهر

محمد صیرفی‌نژاد مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان نیز در این نشست با تاکید بر ضرورت توسعه پروژه‌های مشارکتی گفت: اجرای پروژه‌های محرک توسعه در دوره ششم مدیریت شهری مورد تاکید قرار گرفته است و با توجه به اینکه اراضی مساعدی در منطقه ۱۰ وجود دارد که قابلیت توسعه و سرمایه‌گذاری دارد، این شهرداری از پیشنهادات سرمایه‌گذاران و عموم شهروندان برای توسعه و آبادانی منطقه ۱۰ استقبال می‌کند.

وی تصریح کرد: فرصت‌ها و ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه وجود دارد که می‌توانیم با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها برای رونق و آبادانی شهر و توسعه اقدامات شهری استفاده کنیم.

کد خبر 746480

دیگر خبرها

  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • بودجه شهرداری شیراز رشد ۵۰۰ درصدی داشت/عملکرد مطلوب تیم اقتصادی
  • طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود/ انجام یک پروژه کوچک به خواست مردم به اندازه یک کلان پروژه تاثیر گذار است
  • روند تصمیم‌گیری در شهرداری اصفهان مطلوب نیست/ لزوم تقویت دیپلماسی فرا شهری و بین دستگاهی
  • دارایی‌های مختلف شهرداری بورسی می‌شوند
  • ارائه تجربیات بازآفرینی شهری در اصفهان از سوی دفاتر مشارکت و بازآفرینی
  • رفع موانع در فرایند مشارکت راهی برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • اولویت‌ پروژه‌های شهری، آسایش و رفاه روزانه مردم باشد
  • ملاک اولویت‌بندی پروژه‌های شهری آسایش و رفاه روزانه مردم باشد