Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین  با دعوت حجت الاسلام مهدی بهمنی امام جمعه این بخش ، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به همراه نماینده ایذه وباغملک در یکی دو روز آینده به صیدون سفر می کند و ازنزدیک مشکلات این بخش را رصد خواهد کرد.
مردم صیدون چندین سال است که از نبود امکاناتی چون بانک،جاده و آب شرب و نبود جایگاه سوخت رنج می بردند،و در ماه گذشته به دنبال پیگیری مشکلات مردم امام جمعه وشهردار و بخشدار واعضای شورای شهر در اهواز با او دیدار داشتند و از شریعتی برای سفر به این بخش دعوت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

46
 

کد خبر 1446231

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه شهرستان پلدشت در جلسه حجاب و عفاف شهرستان که در محل فرماندهی انتظامی شهرستان پلدشت برگزار شد گفت ترویج بی عفتی و بی حجابی   بزرگترین ضربه به بانوان جامعه  بوده و بنیان خانواده را سست و از هم گسسته می کند و مهمترین عامل برای استحکام خانواده ها حجاب و عفاف است .

حجت الاسلام طالبی خاطر نشان کرد  در بحث حجاب و عفاف بایستی تمامی مسئولین و نهادها و سازمان ها در کنار پلیس باشند تا چرا که حجاب و غفاف از توطئه های دشمن برای تضعیف فرهنگ جامعه . و بی عفتی و بی حجابی جامعه را به فساد و بی بند باری می کشاند و عقوبت الهی را در پی دارد .

سرهنگ جباری سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پلدشت هم در این جلسه  خطاب به افراد محدودی که به کشف حجاب و هنجار شکنی در جامعه مبادرت می ورزند گفت : با چنین افرادی  طبق قانون برخورد خواهد شد .

 

 

دیگر خبرها

  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده
  • رفع مشکلات کارگران در باغملک
  • مصرف زکات برای رفع مشکلات اجتماعی