Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه شجاع خلیل زاده قرار است به تیم قطری بپیوندد، اظهار کرد: هر بازیکنی که دلش با تیم پرسپولیس نیست بهتر است برود و پرسپولیس بدون بازیکن نمی‌ماند.

او ادامه داد: باشگاه پرسپولیس مهمتر از همه مسائل است و بازیکنان جایگزین داریم که جای خلیل زاده و رسن را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل زاده برخلاف میل باطنی کادر فنی از پرسپولیس می رود و مشکلی وجود ندارد.

فنونی زاده درباره اینکه جدایی خلیل زاده به پرسپولیس لطمه نمی‌زند، گفت: به نظرم دفاع وسط پست مهمی است، اما سید جلال حسینی و کنعانی زادگان می‌توانند زوج دفاعی خوبی باشند و سعید آقایی، علی شجاعی و حتی محمد نادری توانایی بازی در دفاع وسط دارند. در مجموع با جدایی خلیل زاده دغدغه‌ای بابت کمبود بازیکن نداریم.

خلیل زاده در پرسپولیس معروف شد

او بیان کرد: خلیل زاده از تیم‌ معمولی به تیم پرطرفدار پرسپولیس راه یافت و معروف شد و نباید به راحتی این تیم را رها کند و برود. همچنین زمانی که پرسپولیس در قطر به مصاف حریفان خود رفت، همزمان  برخی از بازیکنان این تیم با تیم‌های قطری مذاکره کردند و این موضوع دور از جوانمردی است. به هر حال اقدام بازیکنان مبنی بر مذاکره با قطری‌ها حرفه‌ای نبود و افشین پیروانی نباید اجازه این کار را به آن‌ها می‌داد.

بازیکنان برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس باید پول بدهند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره فسخ قرارداد‌های یک طرفه برخی از بازیکنان اظهار کرد: وزارت ورزش متولی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس است و باید سهام این ۲ باشگاه را هر چه سریع‌تر با نازلترین قیمت بفروشد تا مشکلات مالی سرخابی‌ها برطرف شود. بازیکنان باید بدانند که برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس باید پول بدهند، نه اینکه برای عقد قرارداد با این تیم به دنبال اخذ امتیاز برای خودشان باشند. تیم‌های صنعتی بودجه‌های هنگفتی دارند و خیلی راحت هزینه می‌کنند.

فنونی زاده درباره نقش مدیربرنامه‌ها در بستن قرارداد‌های نجومی بازیکنان گفت: بله، نقش دلالان و ایجنت‌ها در افزایش قیمت بازیکنان تاثیر زیادی دارد. بازیکنان باید بدانند که بازی شان با حضور در پرسپولیس و استقلال دیده می‌شود و باید قدردان باشند.

بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان صرف حقوق پیشکسوتان پرسپولیس شود 

او بیان کرد: برخی از بازیکنان پرسپولیس دهه‌های ۶۰ و ۷۰ از لحاظ مالی در مضیقه هستند و یک ریال هم در آمد ندارند. از وزیر ورزش و جوانان درخواست می‌کنم که به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بگوید ۲ درصد از قرارداد بازیکنان را در صندوق حمایت از پیشکسوتان قرار بدهد تا منبع درآمدی برای پیشکسوتان پرسپولیس باشد.

قهرمانی آسیا برای پرسپولیس است 

فنونی زاده درباره اینکه  تیم پرسپولیس با این همه حواشی می‌تواند در فینال لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت دست یابد، گفت: ۳ تیم مطرح  کشور‌های ژاپن و کره جنوبی و استرالیا شانس زیادی برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارند. به هر حال همه این تیم‌ها از تیم پرطرفداری مثل پرسپولیس  وحشت دارند. معتقدم که قهرمانی آسیا برای پرسپولیس است و امیدوارم تمهیدانی اندیشیده شود تا هواداران هم بتوانند به قطر بروند، در غیر این صورت دعای طرفداران هم پشت سر بازیکنان پرسپولیس است تا ستاره دوم بر روی پیراهنشان قرار بگیرد.

گل محمدی نباید نگران جدایی بازیکنان باشد 

او اظهار کرد: زمانی که یحیی گل محمدی در پرسپولیس بازی می‌کرد به خاطر مسائلی به فولاد رفت، اما بعد از مدتی  به پرسپولیس بازگشت و با صلابت‌تر از گذشته بازی کرد. به نظرم گل محمدی نباید نگران از دست دادن بازیکنان باشد و بازیکنان جوان می‌توانند جایگزین‌ خوبی برای با تجربه‌ها باشند و جواب اعتماد کادر فنی را بدهند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: اعضای هیئت مدیره و رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس کارشان را به درستی انجام می‌دهند و بخش عظیمی از بدهی‌های برانکو را دادند. اگر بشار رسن از پرسپولیس برود در آن صورت عالیشاه به خوبی می‌تواند جایگزین او شود.

بیشتر بخوانید

شجاع خلیل زاده با الریان به توافق رسید؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس مرتضی فنونی زاده شجاع خلیل زاده فنونی زاده خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از فرصت‌سوزی بازیکنان

ایسنا/فارس سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز با اشاره به بازی شب گذشته این تیم با تیم دریا از فرصت‌سوزی بازیکنانش انتقاد کرد و گفت: این فرصت‌سوزی‌ها ممکن است یک جا گریبانمان را بگیرد.

مهدی رجب زاده امروز، ۹ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص پیروزی در نخستین بازی سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: می‌دانستیم بازی با تیم دریا سخت خواهد بود، چون از دوست قدیمی خودم، داوود سیدعباسی و سبک کار او شناخت داشتم.

وی افزود: در نیمه اول خیلی خوب بازی را شروع کردیم و زمانی که صاحب توپ بودیم، بازی خوب و شناوری را انجام دادیم. حریف هم به بازی روی زمین اعتقاد داشت و سعی می‌کرد به دروازه ما نزدیک شود، اما مدافعان ما اجازه عبور توپ را به حریف ندادند.

کاپیتان پیشین فجرسپاسی و ذوب‌آهن، از فرصت‌سوزی بازیکنانش در این مسابقه گلایه کرد و گفت: ما تا محوطه جریمه خوب پیش می‌رفتیم و از فضاهایی که بین هافبک‌ها و مدافعانشان ایجاد می‌شد، استفاده می‌کردیم اما در زدن ضربات نهایی بی دقت بودیم. در این بازی باید سه گل می‌زدیم.

رجب‌زاده به بازیکنانش هشدار داد: این فرصت‌سوزی‌ها ممکن است یک جا گریبانمان را بگیرد. تمرینات بسیار زیادی روی این مسئله انجام می‌دهیم اما ظاهرا نیاز داریم که این تلاش را بیشتر کنیم.

وی در ادامه، درخواستی را از مسئولان استان فارس مطرح کرد و گفت: تا جایی که می‌دانیم، امکانات زیرساختی برای حضور بانوان در استادیوم حافظیه وجود دارد. بسیاری از بانوان در کوچه و خیابان که ما را می‌بینند، علاقه‌مندی خود به حضور در ورزشگاه را اعلام می‌کنند.

رجب‌زاده تاکید کرد: آن‌ها می‌خواهند تماشای فوتبال از نزدیک را تجربه کنند و امیدوارم مسئولان دلسوز استان، این دل‌خوشی را برای زنان ورزش‌دوست ما ایجاد کنند تا همه در کنار هم از فضای فوتبال لذت ببریم.

سرمربی فجرسپاسی در پایان گفت: رقابت در جام آزادگان سنگین است و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا جای خودمان را در بین تیم‌های صعودکننده به دست بیاوریم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز که در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با یک گل بر دریای بابل غلبه کرد، هم‌اکنون با ۵۱ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و در هفته بیست و ششم باید در بوشهر به مصاف شاهین بندرعامری برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از فرصت‌سوزی بازیکنان
  • فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد
  • ضرر ۱۲۰میلیونی اکرم عفیف روی دست شجاع!
  • فتح‌الله‌زاده: آقای رئیسی چرا بانک خوب را به پرسپولیس دادید؟! / تصمیم شما در تاریخ ثبت می‌شود +عکس
  • اکرم عفیف، شجاع خلیل‌زاده را به یک دردسر بزرگ گرفتار کرد!
  • جریمه شجاع خلیل‌زاده به دلیل اخراج جنجالی
  • شجاع خلیل زاده 2 هزار دلار جریمه شد!
  • جریمه ۲ هزار دلاری شجاع خلیل‌زاده
  • شجاع کوتاه نمی‌آید، حتی در عشق آباد! (عکس)
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است