Web Analytics Made Easy - Statcounter

امسال هفته بزرگداشت نیروی انتظامی که تا سوم آبان‌ماه ادامه دارد با  شعار  « با هم برای امنیت و سلامت» نامگذاری شده است. 

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی چهارشنبه شب به مناسبت هفته نیروی انتظامی ( ۲۷ الی سوم آبان‌ماه ) در نشست با جانشین و کارکنان منطقه انتطامی شهرستان به اهمیت تامین نظم و امنیت اشاره کرد و افزود: در سایه وجود امنیت است که فعالیت‌های فرهنگی و اقتصادی به نحو مناسب در منطقه پیگیری و اجرا می‌شود  و نیروی انتظامی با همکاری مردم بهتر در انجام ماموریت‌ها موفق است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به توطئه های فرهنگی و تهدید نرم دشمنان علیه انقلاب اسلامی و نسل جوان اشاره کرد و ادامه داد: برای خنثی کردن اهداف استکبارجهانی باید نیروی انتظامی در بخش فرهنگی و آموزشی برای پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها بیش از گذشته با همکاری نهادها و دستگاه‌های اجرایی در  شهرستان اقدام کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: ارتقای امنیت فرهنگی و اجتماعی در کنار سایر امور جزو نیازها و مطالبات مهم و اساسی آحاد مردم از نیروی مقتدر انتظامی است که باید برای انجام آن تلاش بهتری با همکاری مردم و تشکل‌ها صورت گیرد که قطعا انجام آن موجب موفقیت در بخش‌های دیگر اجرایی است .

محی‌الدینی با بیان اینکه مهریز در کنار جاده اصلی تهران- بندر عباس قرار دارد و همواره در طول سال مسافرپذیر است به اهمیت حضور فعال نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف برای حفظ امنیت و تحقق مطالبات مردم اشاره کرد و پیگیری آن را توسط مسوولان انتظامی استان و تقویت آن در منطقه خواستار شد.

وی یادآور شد: هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب و یک غنیمت است که باید مردم و مسوولان قدردان تلاش‌های مخلصانه این نیروی با ایمان و فداکار  در خدمت به کشور و جامعه اسلامی باشند که با وجود تمامی تلاش دشمنان، ایران اسلامی از امنیت مثال‌زدنی در منطقه برخوردار است و توطئه‌های استکبار منجر به شکست شده است .

 در پایان این نشست که فرماندار و تعدادی از مسوولان حضور داشتند از تلاش مجموعه منطقه انتظامی شهرستان مهریز  قدردانی به عمل آمد.

همچنین فرمانده انتظامی یزد ۲۷ مهرماه گذشته گفته بود: ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته نیروی انتظامی از  ۲۷ مهرماه بر اساس شرایط موجود و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان آغاز شد.

سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد با قدردانی از تمامی فعالان حفظ آرامش و امنیت اجتماعی افزود: ۱۲۴ برنامه شاخص با رعایت موازین بهداشتی تا پایان هفته نیروی انتظامی در استان اجرا  می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کرونایی هستیم  ادامه داد: حدود ۹۰ درصد ویژه برنامه‌ها با همکاری بخش‌های مختلف زیرپوشش نهادها و سایر مراکز در حوزه فرهنگی، اجتماعی و آموزشی پیش‌بینی و به تدریج  اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی یزد اظهار کرد: تمامی برنامه‌ها برای پیشگیری از کرونا با لحاظ کردن شرایط خاص موجود با بهره‌گیری از رسانه‌های جمعی و ابزارهای فرهنگی با رویکرد آموزشی و در راستای مسایل پیشگیری است .

بهدانی‌فرد یادآور شد: غبارروبی گلزار شهیدان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و ائمه جمعه شهرستان‌ها، سرکشی به خانواده شهیدان و ایثارگران و تجلیل و قدردانی از کارکنان ساعی ناجا ( نیروی انتظامی جمهوری اسلامی) اهم برنامه‌هاست.

به گفته وی، کلنگ‌زنی مرکز آموزش سربازی در بافق و ارایه گزارش عملکرد به مردم با استفاده از رسانه‌های گروهی و آموزش‌های مناسب و مورد نیاز ، محور برنامه‌های هفته ناجاست که بر اساس شرایط اقدام می‌شود.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد .

    

برچسب‌ها مهریز یزد انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز یزد انتظامی مهریز یزد انتظامی اخبار کنکور هفته نیروی انتظامی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در دیدار با رئیس کل و جمعی از مسئولان دستگاه قضائی استان گفت : خوشبختانه سال گذشته توانستیم با یکسری اقدامات و همراهی دیگر دستگاه‌ها و البته خود مردم شرایط امنیت در استان را ارتقاء بخشیده و شاهد کاهش معنادار بسیار معضلات اجتماعی از جمله سرقت باشیم.

وی ادامه داد: تداوم برنامه‌های امنیت محور سال گذشته در کنار اجرای یکسری برنامه‌های از پیش تدوین شده توسط پلیس قطعا حس امنیت را در استان افزایش داده و این ارتقاء امنیت امسال محسوس‌تر و بهتر از سال گذشته خواهد بود.

حاجیان هوشمندسازی پلیس، اجرای طرح هر کلانتری یک شهر، طرح امنیت محله محور، جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد با سارقان و خرده فروشان مواد مخدر در کنار طرح پیشگیری از بروز سرقت با افزایش گشت‌های هدفمند، تداوم اصلاح نقاط حادثه خیز و ... را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد که امسال حتما اجرایی خواهند شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه یکی دیگر از برنامه‌های در دستور کار پلیس را برقراری ارتباط رایان‌ای میان کلانتری‌ها و دادگستری‌ها به منظور ارسال سریعتر پروند‌ها و رسیدگی فوری به آنها عنوان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با هوشمندسازی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها میزان اشرافیت آنها به حوزه استحفاظیشان را بالاتر ببریم.

وی با اشاره به کاهش معنادار سرقت در استان طی سال گذشته نسبت به سال‌های پیشین، خاطرنشان کرد: همین کاهش سرقت‌ها و یا کشف اموال مسروقه باعث ارتقاء امنیت و بالاتر رفتن حس امنیت میان شهروندان می‌شود، موضوعی که در سال جاری هم با تمام توان آن را دنبال خواهیم کرد.

حاجیان با بیان اینکه تعامل میان پلیس و دستگاه قضائی در سطح بسیار عالی قرار دارد، گفت: این دو نهاد حاکمیتی در کنار یکدیگر برای جلب رضایت مردم که رضای خدای متعال هم در آن قرار دارد، تلاش کرده و اجازه نمی‌دهند عده‌ای معدود به بهانه‌های واهی امنیت و آرامش را از مردم سلب کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • اختتامیه جشنواره «پوپک» در هفته فرهنگی اصفهان
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است