Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@00:09:04 GMT

«دزد و پلیس» به خانه همسایه نفوذ کرد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۲۳۵۶

«دزد و پلیس» به خانه همسایه نفوذ کرد

مجموعه تلویزیونی طنز «دزد و پلیس» به کارگردانی سعید آقاخانی و با بازی هومن برق‌ نورد و بهنام تشکر از جمعه دوم آبان در آی‌ فیلم۲ پخش می‌ شود.

 به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مجموعه «دزد و پلیس»، از ساخته‌ های طنز سعید آقاخانی و به‌ قلم برادران قاسم‌ خانی از جمعه راهی خانه‌ های طرفداران آی‌فیلم در افغانستان و تاجیکستان می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال، داستان خلافکار معروف و سابقه‌ داری است که بر اثر وقوع حادثه‌ ای، حافظه‌ اش را از دست می دهد و شخصیتش دگرگون می‌ شود.

از بازیگران اصلی این سریال می‌ توان به حمید لولایی، مرجانه گلچین، غلام‌رضا کریمی، بهنام تشکر، هومن برق‌ نورد، شقایق دهقان و بیژن بنفشه‌ خواه اشاره کرد.

«دزد و پلیس» هر روز ساعت ۱۹ به‌ وقت تهران، ۲۰ به‌ وقت کابل و ۲۰:۳۰ به‌ وقت دوشنبه تاجیکستان از کانال آی‌ فیلم۲ روی آنتن می رود

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سعید آقاخانی آی فیلم قاسم خانی دزد و پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم

یکی از مهمترین اهدافی که در سیستان و بلوچستان آن را دنبال می‌کنیم؛ اتصال استان به آسیای میانه و چین است.

امنیت و اقتصاد کشور‌های همسایه از افغانستان و پاکستان امنیت و اقتصاد خود ماست چرا که در صورت بحران سرریز مشکلات کشور‌های همسایه متوجه ما نیز خواهد شد.

صنایع مولد و کم آب از جمله مینی پالایشگاه‌ها و صنایع پتروشیمی باید در مناطق آزاد شکل بگیرد چراکه این امر علاوه بر پویایی اقتصاد موجب افزایش تجارت نیز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • ️باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۰۸؛ هشدار نفوذ سامانه بارشی به ایران
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۱/۰۸؛هشدار نفوذ سامانه بارشی به کشور
  • گروگان‌گیری اتباع در محله دولت آباد شهر ری
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد