Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ملااسماعیلی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ افزود: جامعه هدف این طرح خانوارهای کم‌درآمد، آسیب‌پذیر در مناطق روستایی و خانوارهای دارای واحدهای مسکونی غیرمقاوم و در معرض خطر و خانوارهای محروم فاقد مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت است.

به گفته وی، این طرح بر اساس تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، ‌استانداری قم و سازمان برنامه‌وبودجه کشور اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که این واحدها در ۶۰ مترمربع احداث می‌شود،‌ ادامه داد: تسهیلات در نظر گرفته شده برای این طرح ۵۰۰ میلیون ریال می‌باشد که در کنار آن، ‌۳۰۰ میلیون ریال نیز به‌صورت بلاعوض پرداخت خواهد شد.

ملااسماعیلی اضافه کرد: بازپرداخت تسهیلات ۱۵ ساله و با سود پنج ساله است که ضمانت این تسهیلات به‌صورت زنجیره‌ای توسط وام گیرندگان برای یکدیگر قابل انجام است و نیازی به ضامن کارمند و کاسب نیست.

وی گفت: پس از شناسایی و تایید متقاضیان، هزینه نقشه، عوارض و نظارت فنی بر ساخت واحدهای مسکونی نیز به‌صورت رایگان از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان انجام می‌شود.

وی افزود: متقاضیان تا پایان سال فرصت دارند برای ثبت‌نام به شورای اسلامی یا دهیاری روستا و یا دفتر نمایندگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: تاکنون ۳۵۰ متقاضی واجد شرایط به بنیاد مسکن معرفی که پس از بررسی های لازم، تاکنون تعداد ۲۰۰ نفر از آن ها برای تشکیل پرونده و دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند.

برچسب‌ها تسهیلات مسکن قم بنياد مسكن انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات مسکن قم بنياد مسكن انقلاب اسلامی تسهیلات مسکن قم بنياد مسكن انقلاب اسلامی اخبار کنکور انقلاب اسلامی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم‌سازی ۶۴ درصدی مسکن روستایی در استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، امیر برومند بیان کرد: از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدامات خوبی در راستای ساخت و بهسازی مسکن در روستا‌ها و شهر‌های کوچک استان بوشهر صورت گرفته است.

وی افزود: ساخت چهار هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان آغاز شده، که در این راستا ۲ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی از سوی بنیاد مسکن و یک‌هزار و ۸۰۰ واحد دیگر به‌صورت گروه ساخت در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر ادامه داد: همچنین ساخت ۵۰۰ واحد مسکن ویژه محرومان استان بوشهر نیز آغاز شده و در مراحل مختلف اجرایی قرار دارند.

وی از پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای ساخت مسکن روستایی در استان خبر داد و اضافه کرد: با اقدامات انجام شده، ب میزان مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان بوشهر به ۶۴ درصد رسیده است.

برومند یادآور شد: سال گذشته در طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی چهار هزار فقره وام کم‌بهره ۲۰۰ میلیون تومانی پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • مقاوم‌سازی ۶۴ درصدی مسکن روستایی در استان بوشهر
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستاهای تهران
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود
  • پرداخت ویژه به روستاهای هدف گردشگری در استان اصفهان
  • ۱۳ هزار فقره تسهیلات بانکی به مردم استان سمنان پرداخت شد