Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا فاضل شامگاه چهارشنبه در خصوص آخرین وضعیت کرونا در گلستان اظهارکرد: در حال حاضر، روند ابتلا به کووید ۱۹ در گلستان با افزایش خفیف مواجه شده است.

وی افزود: شهرستان های آق قلا، گالیکش، و گمیشان در وضعیت سفید، شهرستان های آزادشهر، گرگان، بندرگز و گنبدکاووس در وضعیت نارنجی و بقیه شهرستان های استان در وضعیت زرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاضل بیان کرد: در حال حاضر ۲۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند، که از این تعداد، ۴۸ بیمار در بخش مراقبت های ویژه و ۲۱ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته چهار فوتی بر اثر کرونا در استان ثبت شد که با این عدد، آمار جان باختگان کرونا در گلستان به هزار و ۱۰ فوتی رسیده است.

وی توضیح داد که در حال حاضر بیشتر استان های کشور درگیر موج سوم بیماری کرونا هستند ولی استان گلستان به همراه استان های فارس و سیستان و بلوچستان هنوز با موج سوم این بیماری رروبرو نشده اند.

فاضل از مردم استان خواست با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و برگزار نکردن مراسم دسته جمعی، ضمن مراقبت از خود و خانواده شان، از کادر بهداشت و درمان هم حمایت کنند.

کد خبر 5053959

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان عبدالرضا فاضل دانشگاه علوم پزشکی گلستان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی کرمانشاه نیروی انتظامی هفته ناجا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر این استان گفت: گزارشی در روز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه ساعت ۲۲ شب مبنی بر بدحالی یک خانم در روستای سخت گذر عروه از توابع شهرستان لنده به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ارسال شد. کاظم فلاحی دوست با بیان اینکه بلافاصله تعداد ۴ نفر از نجاتگران تیم امداد و نجات به منطقه اعزام شدند، افزود: این تیم با حضور در محل حادثه و انجام معاینات اولیه و گرفتن شرح حال مصدوم، گزارشی از وضعیت وی را که حاکی از درد ناحیه قفسه سینه، درد در ناحیه کتف چپ، بی‌حسی در ناحیه دست‌ها و پا‌ها و صورت، ضعف عمومی بدن و حالت تهوع داشت ارائه کرد. وی عنوان کرد: همزمان با مشورت پزشک کار اکسیژن تراپی و کنترل علایم حیاتی بیمار انجام گرفت و با توجه به وضعیت اضطراری مصدوم انتقال بیمار قلبی به بیمارستان انجام شد. گفتنی است این عملیات تا ۳ بامداد ۳۱ فروردین به طول انجامید.

دیگر خبرها

  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • آخرین وضعیت ۵ استان جنوبی کشور/ از وصل شدن برق تا روند امدادرسانی
  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌
  • سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد
  • پیگیری وضعیت پاکبان حادثه دیده شهرداری مشهد