Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، منابع خبری از حمله توپخانه‌ای ارتش ترکیه به روستای «الدبس» و اطراف منطقه «ابوراسین» و جاده بین المللی در حومه حسکه و الرقه در شمال شرق سوریه خبر دادند.

شبکه العالم همچنین از شلیک چند راکت نیرو‌های ارتش ترکیه و گروه موسوم به «ارتش آزاد» تحت حمایت این کشور به اطراف شهرک عین عیسی در حومه الرقه در سوریه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حمله راکتی نیرو‌های ارتش ترکیه به چند روستا در حومه شمالی و غربی استان الرقه در سوریه چند غیرنظامی زخمی شدند که حال برخی از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

العالم همچنین از اصابت چند راکت نیرو‌های ارتش ترکیه و گروه‌های مورد حمایت این کشور به دو روستای «مرعناز» و «شوارغه» در حومه شمالی حلب خبر داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، در حمله توپخانه‌ای ارتش ترکیه به روستای «الخضراوی» در منطقه «ابوراسین» استان حسکه در شمال شرق سوریه، جریان برق ایستگاه پمپاژ «علوک» تنها منبع تأمین آب شرب شهر حسکه و حومه غربی آن قطع شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش ترکیه حمله توپخانه ای جنگ سوریه ارتش ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در شمال سوریه

منابع خبری سوریه از شنیده شدن صدای ۳ انفجار در فرودگاه «خراب الجیر» در شمال استان «الحسکه» خبر دادند.

به گزارش ایسنا، یکشنبه شب اطراف یک پایگاه آمریکایی در فرودگاه «خراب الجیر» در شمال استان الحسکه (شمال سوریه) هدف حمله پهپادی قرار گرفت.

منابع خبری سوریه گزارش دادند در اثر این حمله پهپادی، صدای وقوع سه انفجار در اطراف این پایگاه آمریکایی شنیده شده است.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله پهپادی را بر عهده نگرفته است، اما گروه مقاومت اسلامی عراق طی ماه‌های اخیر در راستای همبستگی با غزه، بارها پایگاه‌های آمریکا در منطقه را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شمال حسکه
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه
  • حمله پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در شمال سوریه
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه