Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید درخشان ، درباره جدایی بعضی از بازیکنان پرسپولیس گفت : این شکل جدا شدن برای بازیکنانی که زحمت زیادی برای تیم کشیدند ، خوب نیست و باشگاه باید با احترام بیشتری با بازیکنان برخورد کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید درخشان ،سرمربی سابق پرسپولیس در رابطه با حال و روز این روز های این تیم و جدایی برخی از بازیکنان صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«حمید درخشان» اظهار داشت:

اوضاع اصلا خوب نیست چرا که مسائل زیادی باعث شده تا شرایط اینچنینی برای باشگاه پرسپولیس به وجود بیاید. وظیفه اصلی مدیریت این است که مشکلات را یکی پس از دیگری حل کند اما می‌بینیم که هر روز یک مشکل دیگر به مشکلات تیم اضافه می‌شود.

وی افزود:

البته ناگفته نماند جریمه‌های زیادی که از سوی فیفا علیه پرسپولیس صادر شده، باعث شده تا شرایط این گونه رقم بخورد. اما مدیران به باشگاه بزرگ پرسپولیس می‌آیند تا درآمدزایی کنند و از طریق استفاده از نام پرسپولیس منابع مالی مشخص را برای باشگاه ایجاد کنند نه اینکه مدام دم از مشکلات بزنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اضافه کرد:

یکی از مشکلات اصلی که من در باشگاه می‌بینم، نبود اعتماد بین بازیکنان و مربیان با مدیریت باشگاه است. به خاطر اینکه وعده زیادی داده شده و به آنها عمل نشده و همین موضوع موجب شده تا اعتماد بین طرفین از بین برود و این برای باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس اصلاً خوب نیست.

درخشان با اشاره به جدایی  «محسن ربیع‌خواه» و «محمد انصاری» اضافه کرد:

این بازیکنان برای تیم زحمت کشیدند و جدایی به این شکل اصلا خوب نیست. باید شان بازیکنان حفظ شود. این موضوع باعث می‌شود تا آینده بازیکن هم تحت تاثیر قرار گیرد. بازیکن درون تیم هم انگیزه‌اش را از دست می‌دهد. این رفتارها اصلا درست نبود.

وی اضافه کرد:

پرسپولیس امسال شرایط خوبی برای قهرمانی در آسیا دارد. شرایطی که ممکن است تا سال‌ها تکرار نشود، پس باید قدر این موقعیت را بدانیم و بهترین تدارک را برای قهرمان ایران ببینیم. اما شرایطی که این روزها در پرسپولیس می بینیم در شان فینالیست لیگ قهرمانان آسیا نیست.

سرمربی اسبق سرخپوشان گفت:

هواداران کمی صبور باشند چرا که هم بازیکنان و هم کادر فنی دلسوز باشگاه و هواداران هستند و با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. امیدوارم مشکلات هم حل شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس حمید درخشان لیگ برتر محسن ربیع خواه محمد انصاری حمید درخشان خوب نیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!

به گزارش ورزش سه، هفته بیست و چهارم لیگ برتر تا ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد و تیم‌ها با انگیزه های خاص و بازیکنان لیگ برتری به دنبال بالابردن آمار فردی خود خواهند بود و درخشش در تیم‌هایشان را دنبال می‌کنند.

جدول گلزنان لیگ با آپدیت جدیدی همراه شد و مغانلو دوازده گله شد و در تعقیب او رضا اسدی ده گله و رحمان جعفری 9 گله حضور دارند، گوستاوو بلانکو و رضا جعفری، محمدرضا سلیمانی بازیکنانی هستند که در نیم فصل دوم روند گلزنی خوبی پیش گرفتند و در هفته های پیش رو به دنبال نزدیک شدن به آقای گل لیگ هستند.

در جدول گلزنان هم رقابت جالبی شکل گرفت و ریکاردو آلوز همچنان در صدر جدول گلسازترین بازیکنان لیگ حضور دارد اما ابولفضل جلالی روندی را پیش گرفته که بیش از هر زمان دیگری ستاره پرتغالی جایگاه خود را در خطر می‌بیند، رزاق‌پور و رضاییان دو بازیکن دیگری هستند که تعقیب کننده این بازیکنان است.

جدول کلین‌شیت های لیگ هم جذابیت خاص خودش را دارد، سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال با 14 کلین شیت در صدر جدول حضور دارد، پورحمیدی گلر تراکتور در جایگاه بعدی با 13 کلین شیت حضور دارد و اخباری، بیرانوند با 10 کلین شیت و جعفرپور با 8 کلین شیت در رتبه بعدی حضور دارد.

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره به استقلال؟ | ستاره سابق آبی ها تکلیف جدایی اش را مشخص کرد
  • اتفاقات شب گذشته فرودگاه تبریز: از حمله به ون تراکتور تا درخواست جدایی بازیکنان
  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار
  • کشف برخی از اسرار درخشان‌ترین انفجار کیهانی