Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه اول آبان ماه را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.                 انتهای پیام/س

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های مازندران روزنامه های استانی تیتر روزنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ هزار هکتار شالیزار محمود آباد بذرپاشی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محمد هادی‌زاده با عنوان اینکه این شهرستان دارای ۱۷ هزار و ۵۴۵ هکتار اراضی شالیزاری است، گفت: در سال زراعی جدید همه آنها عملیات شخم و شیار انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد افزود: هفت تن انواع بذور اصلاح و گواهی شده ارقام محلی و پرمحصول برنج بین کشاورزان این شهرستان توزیع شد.

به گفته هادی‌زاده عملیات خزانه گیری در ۱۷ هزار و ۵۴۵ هکتار معادل ۱۰۰ درصد، انهدام علف‌های هرز در ۸۹۵۰ هکتار و همچنین همه شالیزاری‌های این شهرستان خزارنه گیری و بذر پاشی انجام شد.

وی با تاکید بر انجام آزمون خاک قبل از کشت از طریق نمونه برداری صحیح و اندازه گیری، تصریح کرد: تاکنون تعداد ۲۳ آزمون خاک از زمین‌های شالیزاری انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: آزمون خاک روشی برای پیش آگاهی از نقاط قوت و ضعف خاک در تصمیم گیری‌های مدیریتی و روشی سریع، کم خرج و دقیق بوده که با انجام می‌توان توصیه کودی صحیح را ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • چراغ خواب هایی الهام گرفته از گل (عکس)
  • شخم بیش از نیمی از شالیزار‌های شهرستان ماسال
  • قائم شهر شهرستان پیشرو در کشت مکانیزه برنج
  • ۱۷ هزار هکتار شالیزار محمود آباد بذرپاشی شد
  • بیمه تکافل چه تمایزی با دیگر بیمه‌های بازرگانی دارد؟
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد
  • روند حرکتی شاخص صنعت فلزات اساسی بازار سهام چگونه خواهد بود؟ + عکس
  • قاتل خاموش جان ۴ عضو یک خانواده را گرفت
  • قاتل خاموش جان ۴عضو یک خانواده را گرفت