Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@23:18:33 GMT

میدان دادن پورموسوی به 9 بازیکن امید

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۲۷۹۳

سیروس پورموسوی، سرمربی تیم صنعت نفت در بازی دوستانه با بادران که با شکست یک بر صفر این تیم همراه بود در نیمه دوم به 9 بازیکن شرایط سنی جوانان و امید میدان داد. 

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت که این فصل با جدایی تعداد زیادی از بازیکنانش مواجه شده است جدا از جذب بازیکنان باتجربه جوانان زیادی را بخدمت گرفته تا دست به آینده نگری هم زده باشد و با عقد قراردادهای بلند مدت در فصول آتی با پدیده این فصل روبرو نشود! بر همین اساس سیروس پورموسوی برای تست فنی بازیکنان جوان در بازی با بادران تعداد زیادی از آنها را در نیمه دوم به میدان فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند این اقدام در نهایت منجر به شکست تیم صنعت نفت شد. 

 

 

 

گفتنی است چهره تیم صنعت نفت در بازی دوستانه با استقلال خوزستان هم یک چهره دگرگون شده بود؛ مسابقه دوستانه ای که با نظر هیات فوتبال استان خوزستان و به بهانه کمک به ایتام برگزار شد. صنعت نفت با توجه به اینکه در فصل جدید تغییرات زیادی داشته تلاش می کند در بازی های دوستانه به ترکیب و هارمونی لازم دست یابد. کادر فنی تیم صنعت نفت البته که راه سختی را پیش رو دارد به این خاطر که زمان زیادی تا شروع بازی ها وجود ندارد و از سویی سال هاست که مبنای قضاوت مربیان و تیم هایشان نتیجه است و نتیجه گیری خیلی جایگاهی در فوتبال ایران ندارد.

صنعت نفت آبادان سید سیروس پور موسوی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان تیم صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نون خ ۵» پربیننده‌ترین سریال نوروزی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از صبا، «نون خ ۱» نوروز ۹۸، «نون خ ۲» اواخر فروردین ۹۹ و «نون خ ۳» نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول روی آنتن رفته‌اند.

این مجموعه جزو سریال‌های موفق تلویزیون در فضای طنز و کمدی است و فصل چهارم آن در نوروز سال گذشته نیز پرمخاطب ترین سریال نوروزی شد.
فصل پنجم سریال «نون. خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است.

سعید آقا خانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، اتنا مهیاری، سوژین حسن پور رضا خداداد بیگی و … بازیگران سریال هستند.

دیگر خبرها

  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • موثرترین بازیکن جوان لیگ را بشناسید
  • محصول خارجی استقلال خوزستان برای گل سرنوشت ساز
  • اولین سرمایه‌گذاری مستقیم صندوق توسعه ملی در صنعت نفت
  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر
  • سخنگوی وزارت خارجه : روابط ما با اردن دوستانه است/ کشورهای منطقه « تنبیه متجاوز » را حمایت کنند
  • «نون خ ۵» پربیننده‌ترین سریال نوروزی شد
  • سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال ایران
  • روشن: نکونام چشم و امید بازیکنان استقلال است
  • اوسمار از فرمول یحیی استفاده کرد/ درخشش ستاره پرسپولیس در پست جدید