Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:31:34 GMT

نماز جمعه در هفت شهر خراسان شمالی برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۲۸۷۱

نماز جمعه در هفت شهر خراسان شمالی برگزار نمی‌شود

حجت الاسلام نعمت الله آزموده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا، نماز جمعه در همه شهرهایی که به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت سفید و زرد هستند، برگزار می شود.

وی افزود: البته برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، نماز جمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و از ورود اطفال، کهنسالان، دارندگان بیماری های زمینه ای و یا افراد با علائم تب به مکان برگزاری این آیین عبادی و سیاسی، جلوگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول نمایندگی شورای هماهنگی ائمه جمعه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: نماز جمعه با رعایت نکات بهداشتی برگزار خواهد شد و استفاده از ماسک برای نمازگزاران اجباری است.

هفته پیش، در استان خراسان شمالی، نماز جمعه تنها در شهرهای بجنورد، شیروان، فاروج، تیتکانلو، گرمه و درق  برگزار نشد.  

در خراسان شمالی، نماز جمعه در ۱۶ نقطه اقامه می‌شود و در شرایط عادی ۶ تا ۱۲ هزار نفر در این آیین عبادی شرکت می‌کنند.

خراسان شمالی از اوایل مردادماه وارد وضعیت قرمز کرونایی شده که هنوز نتوانسته از این شرایط رهایی یابد.

برچسب‌ها بجنورد ستاد اقامه نماز کشور خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ستاد اقامه نماز کشور خراسان شمالی بجنورد ستاد اقامه نماز کشور خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد

معاون فرهنگی و هنری سپاه خراسان‌ شمالی گفت: پیرامون بیانات رهبر انقلاب نسبت به نقل روایت‌های انقلاب اسلامی، رویدادمحوری در سال گذشته مورد توجه سپاه استان قرار گرفت و پنج رویداد بزرگ در سطح استانی و ملی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، باقر حمیدی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در همایش تجلیل از منتخبین و فعالین فرهنگی بسیج خراسان‌شمالی اظهار کرد: پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به نقل روایت‌های انقلاب اسلامی، رویدادمحوری در سال گذشته مورد توجه سپاه استان قرار گرفت و پنج رویداد بزرگ در سطح استانی و ملی برگزار شد.

وی افزود: رزمایش «انوار هدایت» اولین رویدادی بود که برگزار شد؛ ۱۱ هزار اثر در این رویداد به مرکز ارسال شد و خراسان‌شمالی رتبه نخست این رزمایش را کسب کرد.

معاون فرهنگی هنری سپاه خراسان شمالی ادامه داد: رویداد فتح قله‌ها در استان با ارسال هفت هزار اثر برگزار شد که از ۱۱۷ اثر برگزیده تقدیر شد.

حمیدی خاطرنشان کرد: رویداد «امید ملت» از دیگر برنامه‌های سپاه در زمینه روایتگری بود که ۱۸ هزار اثر از خراسان شمالی ارسال شد و استان رتبه دوم را در این رویداد کسب کرد.

وی گفت: رویداد «شهید قدس» با ۶۰ هزار اثر و کسب رتبه نخست کشوری، همچنین رویداد «ایران قوی» با ثبت ۲۱۴ اثر و کسب رتبه نخست کشوری از دیگر رویدادهای برگزار شده در سال ۱۴۰۲ بود.

کد خبر 747239

دیگر خبرها

  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه