Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز پنجشنبه، یکم آبان، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/8/1؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

شجاع خلیل زاده راهی قطر شد

شجاع خلیل زاده پس از مدت ها مذاکره با باشگاه پرسپولیس در نهایت صبح امروز راهی دوحه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، از مدت ها قبل زمزمه هایی در مورد جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس به گوش می رسید و به رغم مذاکراتی که در این مدت شجاع خلیل زاده با رغبتی داشته و حتی گفته می شد قرار است به باشگاه برود، او بامداد امروز تهران را به مقصد دوحه ترک کرد.

خلیل زاده با پرواز ساعت 4:45 بامداد امروز تهران - دوحه راهی قطر شد تا مراحل پیوستنش به یکی از تیم های قطری را نهایی کند. این مدافع مازنی قرار بود طی روزهای اخیر به باشگاه رفته و پس از توافقات نهایی، قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند اما درنهایت تصمیم گرفت به قطر برود.

باید منتظر بود و دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار شجاع خلیل زاده خواهد بود.

شکست سه به صفر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در دیداری دوستانه

پرسپولیس در دیداری دوستانه مقابل مس رفسنجان شکست خورد.

نامه باشگاه پرسپولیس به الریان و فدراسیون قطر؛ با شجاع قرارداد ببندید، به فیفا شکایت می ‌کنیم

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به باشگاه الریان و فدراسیون فوتبال قطر تهدید به شکایت به فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا کرد. در بخشی از این نامه آمده است:

به اطلاع ما رسیده که باشگاه شما با یکی از بازیکنان پرسپولیس به نام شجاع خلیل ‌زاده به منظور انتقال وارد مذاکره شده است. در این رابطه به اطلاع می‌رساند که بازیکن مذکور با باشگاه پرسپولیس قرارداد معتبر دارد و پر واضح است هرگونه مذاکره، توافق یا قرارداد با ایشان در تناقض آشکار با قوانین و مقررات وضعیت بازیکن در فیفا است و موجب جرایم شدید از جمله جریمه مالی و بسته شدن پنجره نقل و انتقال بازیکنان چه بازیکن داخلی و خارجی خواهد شد. لذا مستحضر باشید که در خصوص مذاکرات غیر مجاز با بازیکن فوق الذکر، پرسپولیس حقوق خود را محفوظ می‌دارد و روند حقوقی را در فیفا آغاز می‌کند.

دستمزد مهدی قائدی افزایش پیدا می کند

به گزارش طرفداری، مهدی قائدی در لیگ هفدهم با استقلال قرارداد امضا کرد و در 2 سال اول حضورش حاشیه های عجیب باعث شد او نتواند توانایی خود را نشان دهد.

با این حال قائدی در لیگ نوزدهم نمایش فوق العاده ای داشت و به موثرترین بازیکن لیگ تبدیل شد. اتفاقی که باعث شد با پیشنهادهای مالی بالا از کشورهای حوزه خلیج فارس روبرو شود.

این موضوعی است که با مخالفت مدیران استقلال روبرو شده و قرار است آن ها با افزایش دستمزد قائدی او را در این تیم نگه دارند.

در این بین گفته می شود مبلغ قرارداد قائدی برای لیگ بیستم کمتر از یک میلیارد بوده که قرار است مدیران استقلال این مبلغ را افزایش دهند تا این بازیکن جوان برای ماندن در جمع آبی پوشان دلگرم شود. 

ردبول سالزبورگ 2-2 لوکوموتیو مسکو؛ تساوی ناامید کننده برای هر دو تیم رئال مادرید 2-3 شاختار دونتسک؛ نیمه اول فاجعه بار برگشت پذیر نبود بایرن مونیخ 4-0 اتلتیکو مادرید؛ معنای اقتدار میتیولن 0-4 آتالانتا؛ شاگردان گاسپرینی شب خاص دانمارکی ها را خراب کردند المپیاکوس 1-0 مارسی؛ گل دقیقه پایانی یونانی ها، مهمان را دست خالی گذاشت آژاکس 0-1 لیورپول؛ هدیه سه امتیازی تاگلیافیکو به شاگردان کلوپ منچسترسیتی 3-1 پورتو؛ پپ گواردیولا این بار سوژه دست منتقدانش نداد اینتر 2-2 مونشن گلادباخ؛ تسلیم شدن در مرام هیچ کدام از دو تیم نبود برنامه بازی های مهم امروز (1 آبان) / صبحانه ورزشی طرفداری

لیگ اروپا:

یانگ بویز - رم / ساعت 20:25
راپید وین - آرسنال / ساعت 20:25
بایرلورکوزن - نیس / ساعت 20:25
ناپولی - آلکمار / ساعت 20:25
لسترسیتی - زوریا / ساعت 22:30
براگا - آ ا ک آتن / ساعت 22:30
سلتیک - میلان / ساعت 22:30
لودوگورتس - آنتورپ / ساعت 22:30
تاتنهام - لاسک / ساعت 22:30

صبحانه ورزشی 1399/8/1؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی/ 30 مهر 1399 علی کریمی رضا عنایتی در کنار حنیف عمران زاده، خسرو حیدری و حسین کاظمی ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 21 اکتبر 2020 پائولو دیبالا:
میز آمریکای جنوبی!

 

ماریا شاراپووا:
تمرینات دیروز

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود

موسیالا که برای تیم‌های پایه سه‌شیرها به میدان رفته بود، فرصت بازگشت به انگلیس را خواهد داشت. 

طرفداری | با حذف از لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی اهداف نقل و انتقالاتی تابستان 2024 را مشخص می‌کند. 

به گزارش گاردین؛ پپ گواردیولا برای منچسترسیتیِ فصل آینده به دنبال گزینه‌های تهاجمی بیشتری است. او جمال موسیالا را به عنوان هدف اصلی خودش انتخاب کرده و سران باشگاه انگلیسی نیز قصد دارند تلاش بزرگی را برای این انتقال رقم بزنند. بایرن مونیخ به دنبال فروش هافبک آلمانی‌اش نیست و برای بازیکنی که دو سال دیگر قرارداد دارد، رقم بسیار بالایی درخواست خواهد کرد. موسیالا پس از جدایی از چلسی در مونیخ پیشرفت کرده است و در پست‌های مختلف خط حمله و هافبک می‌تواند به میدان برود. در حالی که باواریایی‌ها قصد دارند موسیالا را با جاه‌طلبی برای ادامه همکاری متقاعد کنند، لوکاس پاکتا و ابرچی ازه دیگر اهداف سیتیزن‌ها به شمار می‌روند. گواردیولا که فقدان ریاض محرز و ایلکای گوندوعان را احساس می‌کند، به خوبی از مشکلات خط حمله تیمش آگاه است. 

گفتنی است در قرارداد انتقال جمال موسیالا توسط چلسی بند سود حاصل از فروش گنجانده شده است. اگر بایرن مونیخ تصمیم به فروش موسیالا بگیرد، انتقالی که حداقل 80 میلیون پوند ارزش خواهد داشت، 20% از مبلغ انتقال به حساب‌های مالی استمفوردبریج واریز خواهد شد. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • بالاتر از کاسیاس: نویر، آقای گل‌نخور چمپیونزلیگ!
  • رقابت غول‌های انگلیسی بر سر جواهر باواریایی‌ها؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا
  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • انتقام رئال از منچسترسیتی به روش ایتالیایی/ بایرن با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • امشب همه بیدار بمانید؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • امشب کسی نخوابد؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر