Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس پلیس راه استان‌ زنجان با ابراز تاسف از وضعیت نامناسب آزادراه زنجان-قزوین گفت: بیشترین تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی در این آزادراه اتفاق می‌افتد. - اخبار استانها -

محمدعلی عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: متاسفانه وضعیت آزادراه‌ زنجان-قزوین شرایط مطلوبی ندارد و بیشترین تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی در این آزادراه اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته عامل انسانی هم در این تصادفات دخیل است.

وی با بیان اینکه در یک‌ حادثه و تصادف سه عامل مهم انسانی، وسیله نقلیه و جاده تاثیرگذار است، گفت: هدایت‌گر یک خودرو انسان است و بنابراین اگر راننده مقررات رانندگی را رعایت کند از بسیاری از تصادفات پیشگیری می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان خاطرنشان کرد: 38 درصد از تصادفات مربوط به خستگی و خواب آلودگی رانندگان است که اگر همین رانندگان هنگام خستگی در استراحت‌گاه‌های بین جاده‌ای استراحت کنند از بسیاری از تصادفات جلوگیری می‌شود.

وی در خصوص نقاط حادثه‌خیز استان نیز گفت: متاسفانه نقاط حادثه‌خیزی در جاده‌های استان وجود دارد و بارها به مسئولان اداره راهداری اعلام کرده‌ایم.

تصادفات منجر به فوت در استان البرز 13 درصد کاهش یافتمحورهای زالیان، سلفچگان و دلیجان بیشترین تصادفات را در استان مرکزی دارد3.7 تن مواد مخدر با تلاش پلیس استان بوشهر کشف شد

عظیمی در ادامه از رایج شدن استفاده از فضای مجازی توسط رانندگان توضیح داد و گفت: متاسفانه برخی از رانندگان علی‌رغم تاکیدات پلیس از فضای مجازی استفاده می‌کنند و همین موضوع یکی از عوامل تصادفات جاده‌ای و شهری است.

انتهای پیام/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیشترین تصادفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات احداث و اصلاح شیب شیروانی در آزادراه کرج - قزوین

دریافت 77 MB کد خبر 6081744

دیگر خبرها

  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • عملیات احداث و اصلاح شیب شیروانی در آزادراه کرج - قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • بیشترین خسارت بلوچستان سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • جاده‌های خونین و مسافران بی‌دفاع
  • گلایه از خرابی جاده روستای یله گنبد بخش کوهین در قزوین
  • نقش چادر‌های عشایری در کاهش تصادفات جاده‌ای
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند