Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با اشاره به این‌که شهروندان از توزیع مواد غذایی در وادی رحمت خودداری کنند، گفت: در حین خاکسپاری حضور بیش از ۱۰ نفر از خانواده متوفیان کرونایی و عادی مجاز نبوده و اعضای حاضر نیز باید از ماسک استفاده کرده و فاصله گذاری اجتماعی را به طور کامل رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخ جلالی در جمع خبرنگاران با بیان این‌که آمار متوفیان کرونایی از فوتی های معمولی سبقت گرفته است، اظهار کرد: فوتی‌های کرونایی در قبور دو طبقه وادی رحمت دفن می‌شوند.

وی با بیان این‌که در شهرستان‌های دیگر دفن متوفیان کرونایی در یک مکان و بلوک انجام می‌شود، اضافه کرد: در تبریز نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با هماهنگی اداره بهداشت و نیروی انتظامی، متوفیان کرونایی در قبور دو طبقه‌ به خاک سپرده می‌شوند.

وی افزود: زمان دفن فوتی‌های کرونایی از ساعت ۱۳:۳۰ به بعد بوده و ما از مردم خواستاریم که در زمان دفن و به ویژه دفن متوفیان کرونایی در محل حضور نداشته باشند؛ البته مطمئن باشند که در دفن متوفیان، همه مسائل شرعی اعم از غسل، اقامه نماز، کفن و دفن با نظارت ناظران نماینده ولی فقیه در استان رعایت می‌شود.

جلالی با بیان این‌که عملیات کف سازی بلوک ۶۵ به اتمام رسیده است، گفت: در سال جاری عملیات ساماندهی و کف سازی هفت بلوک را آغاز کرده‌ایم که تا پایان ماه آینده به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: با اتمام کف سازی بلوک ۶۵، ساماندهی و کف سازی بلوک ۹۵ نیز به زودی آغاز می‌شود؛ همچنین آسفالت مسیر مقابل بلوک های ۱۳ و ۱۲ نیز از هفته آینده شروع می‌شود.

جلالی همچنین از کلنگ زنی فاضلاب وادی رحمت تا ۱۵ روز آینده خبر داد و گفت: هم اکنون عملیات سیپتیک، ازن زنی و کلرزنی فاضلاب وادی رحمت در حال انجام بوده و از حدود دو هفته دیگر، با حمایت شهردار، دادستان محترم تبریز و همکاری اداره آب و فاضلاب و شهرداری منطقه ۷ این عملیات اجرا می‌شود.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی اعلام کرد: مسقف سازی گلزار شهدای وادی رحمت به اتمام رسیده و ما منتظر ابلاغ بنیاد شهید هستیم تا کار کف سازی و نگهداری را بر عهده بگیریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محدودیت های کرونایی شهر تبریز شهرداری تبریز کفن و دفن مراسم خاکسپاری متوفیان کرونایی وادی رحمت کف سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند

روح‌الله خوشبخت اشاره به بارش رحمت الهی، آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدار‌ها توجه و با مسئولان همکاری کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح بر انسداد کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان گفت: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.

او تصریح کرد: با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیرضروری با خودرو‌های شخصی در سطح شهر پرهیزکرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه جدا خودداری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • دستگاه بلوک زنی
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت
  • کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد
  • بارش شدید باران در راه گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند