Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  «غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی» با اشاره به تندروی‌ها و تخریب‌های اخیر علیه دولت از سوی برخی از نمایندگان مجلس اظهار داشت: به اعتقاد من در شرایطی که دشمنان ما خصوصا لابی صهیونیستی و آمریکا عزم خود را برای آسیب زدن به ایران جزم کرده‌اند، ما در داخل کشور به‌شدت نیاز به وفاق، وحدت، همدلی و دوستی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آهنگی که اکنون از جانب برخی‌ها می‌شنویم، همان آهنگی است که در گذشته از خارج کشور می‌شنیدیم، یعنی همان مطالبی که مجریان رسانه‌های معاند بیان می‌کردند الان در کمال تاسف از زبان برخی‌ها در داخل کشور بیان می‌شود.

عضو پیشین کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه تضعیف هر یک از قوای سه‌گانه اعم از قوه قضاییه، مجریه و مجلس موجبات خشنودی دشمنان را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: کسانی که اینگونه اقدامات را انجام می‌دهند در حقیقت آب در آسیاب دشمن می‌ریزند. اما نمی‌دانم برخی‌ها به چه دلیلی به قول فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، جَو زده می‌شوند و تخریب در دستور کار آن‌ها قرار می‌گیرد.

وی در تبیین ریشه‌ها و چرایی تندروی‌های اخیر از سوی برخی جریانات در مجلس گفت: جریانات تندرو فرار به جلو انجام می‌دهند که خودشان را بی‌تقصیر نشان دهند. باید در مورد این افراد تحقیق و تفحص جدی صورت بگیرد تا مشخص شود ریشه این افراد که در داخل کشور به دنبال ایجاد افتراق، تفرقه، دشمنی، کینه‌توزی و کینه‌ورزی هستند، در کجاست. به اعتقاد من اگر این مسائل بررسی شود شاید بتوانیم به نتایج خوبی برسیم.

این فعال سیاسی تاکید کرد: در شرایط کنونی همه باید به‌دنبال وحدت رویه‌ای باشند که براساس آن بتوانند کشور را در مقابل هجمه‌های ظالمانه دشمنان حفظ کنند.
بیشتر بخوانید: انتقاد ربیعی از نفوذی خواندن رئیس جمهور: شاید بگویم نفوذی‌ها کجا هستندجعفرزاده ایمن‌آبادی تصریح کرد: کسانی که امروز به شخص رییس جمهوری هجمه وارد می‌کنند، به نوعی می‌خواهند از پاسخگویی به مردم فرار کنند چرا که این افراد در کشور مسوولیت‌های سنگین بر عهده داشته یا دارند و به‌جای اینکه کارنامه‌ای از عملکرد خود ارائه دهند، با خود می‌گویند الان بهترین وضعیت، زدن رییس جمهوری است و خودشان هیچ کارنامه‌ای به مردم ارائه نمی‌کنند.

وی افزود: این‌ها الان این حرف‌ها را می‌زنند، ولی خدا می‌داند اگر رییس جمهوری از میان خودشان بود در آشتی با آمریکا، پیشقدم‌ترین افراد و در دست دادن با ترامپ نفر نخست بودند. به اعتقاد من این مقاطع زودگذر است و تاریخ در مورد این‌ها قضاوت بسیار تلخی خواهد کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم درباره بزرگنمایی مشکلات کشور از سوی برخی افراد اظهار داشت: کسانی که خودشان کوچک هستند، بزرگنمایی می‌کنند وگرنه کسانی که درکی از شرایط کشور باشند، مشکلات را می‌بینند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی یادآور شد: البته اکنون جامعه این جریانات را به‌خوبی شناسایی کرده و هیچ بحثی با آن‌ها ندارد. این افراد همیشه به همین شکل بوده و هستند.

وی خاطرنشان کرد: قاطبه این افراد در ۴۰ سال بعد از انقلاب مسوولیت‌هایی داشته‌اند و باید پاسخگو باشند و برای فرار از مسوولیت فحاشی می‌کنند. ادبیاتی هم که الان از سوی این افراد به‌کار برده می‌شود ادبیات اسلامی، اخلاقی و دینی نیست و من نگران این هستم که این فرهنگ و گفتار‌های زشت و نامناسب وارد ادبیات سیاسی کشور شود. منبع: ایرنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 دولت نمایندگان مجلس رییس جمهوری ایمن آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه حداد عادل به ایجاد کنندگان مدارس غیردولتی: حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی امروز در جمع مدیران مدارس غیردولتی و هیئت امنایی با اشاره به اینکه برخی مدارس غیردولتی را مفید و برخی مضر می‌دانند، اظهار کرد: اگر مؤسس مدرسه غیردولتی مدرسه ایجاد کند و به دنبال ایجاد بنگاه اقتصادی و فروش کالا باشد و به فکر کشور نباشد، این مسئله با عدالت آموزشی هماهنگ نیست.

بنابر روایت تسنیم، وی افزود: اگر هدف از تاسیس مدرسه غیردولتی، آموزش فرزندان کشور مستقل از سطح اقتصادی و طبقاتی آن‌ها باشد در آن صورت مدارس غیردولتی می‌توانند در پیشرفت کشور و عدالت آموزشی مؤثر باشند.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی بیان کرد: برخی خانواده‌ها امکانات مالی دارند و می‌خواهند هزینه تحصیل فرزندشان را تامین کنند؛ این به معنای صرفه‌جویی است و آموزش وپرورش می‌تواند هزینه آن را صرف دانش‌آموزان دیگر کند.

حداد عادل بیان کرد: افرادی که مدرسه غیردولتی ایجاد می‌کنند حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانند و برای این نظام نیرو تربیت کنیم، جاده‌صاف کن عده‌ای نباشیم که با پول و مالیات این کشور درس می‌خوانند، اما به خارج رفته و در خدمت سایرین هستند.

وی افزود: در تهران چندین مدرسه غیردولتی دارم و ۲۴ مدرسه در محروم‌ترین مناطق بلوچستان با ۳ هزار دانش‌آموز دارم، آبان ماه یک هفته با این دانش‌آموزان و والدین در ارتباط بودم و از استعداد دانش‌آموزان حیرت زده شدم.

‌وی مطرح کرد: اگر توانستیم در مدارس غیردولتی بیشتر خدمت کنیم بیشتر خوشحال باشیم که توانستیم نیروی کارآمدتر تربیت کنیم.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897884

دیگر خبرها

  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده اش /‌۱۸ نکته جالب درباره پرویز داوودی
  • حمایت از عملیات وعده صادق در ترکیه
  • برج حاشیه باغ گیاه‌شناسی ایران با ورود رییس‌جمهوری کوتاه آمد
  • پرویز داوودی؛ ‌۱۸ نکته درباره معاون اولی که از رییس خود برید
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • توصیه حداد عادل به ایجاد کنندگان مدارس غیردولتی: حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانید