Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@00:08:56 GMT

قدردانی فرمانده ناجا از رهبر معظم انقلاب

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۲۹۴۴

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای از توجه و عنایت ویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ناجا و پیام تبریک ایشان به مناسبت هفته نیروی انتظامی قدردانی و تشکر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ متن نامه سردار "حسین اشتری" به شرح ذیل است: محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)
سلام علیکم

با صلوات بر محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) و آل محمد و تحیات وافره و عرض احترام؛ بر خود لازم می‌دانم به نمایندگی از خیل مشتاقان و همسنگران خویش در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، از پیام جانبخش و روح پرور حضرت عالی به مناسبت هفته ناجا تشکر و قدرانی نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید توجه و عنایت ویژه‌ای که همواره به فرزندان و سربازان خود در نیروی عظیم انتظامی مبذول فرموده اید سرمایه‌ای معنوی و بی بدیل برای یکایک فرماندهان، مدیران، کارکنان و مأموران سخت کوشی است که تا دورترین نقاط سرزمین پهناور اسلامی به خدمت مشغول هستند. تأمین امنیت و آسایش برای مردم شریف و مؤمن، تحت ولایت و فرماندهی فقیهی پارسا و روشن ضمیر و نکته بین، افتخاری است که پروردگار متعال به ما ارزانی داشته است. ضمن سپاس از درگاه الهی برای این نعمت بزرگ و تشکر دوباره از هدایت ها، حمایت‌ها و دعا‌های خاص رهبر گرانمایه، بار دیگر پیمان می‌بندیم که تا آخرین قطره خون، با اقتدار و مهربانی این خدمت مجاهدانه و خالصانه را پاس بداریم. ان شاءالله.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرتیپ پاسدار حسین اشتری برچسب ها: ناجا ، فرمانده ، سردار اشتری ، قدردانی ، رهبر انقلاب

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ناجا فرمانده سردار اشتری قدردانی رهبر انقلاب نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب درباره حمایت از کشمیر

نخست‌وزیر پاکستان از رهبر معظم انقلاب برای حمایت ایشان از مردم کشمیر قدردانی کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان در نشست خبری با آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان که هم‌اکنون در سفر به این کشور به سر می‌برد، طی سخنانی بیان کرد: ما مقامات ایران و پاکستان درخصوص وضعیت مردم‌کشی در غزه گفت‌وگو کردیم و این عمل اسرائیل را محکوم می‌کنیم.

رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم وی افزود: ما از کشورهای جهان می‌خواهیم این عمل نظامی اسرائیل را به پایان برسانند و یک راه‌حل عادلانه درخصوص مسئله فلسطین لازم است. پاکستان درخصوص تشکیل یک ریاست آزاد فلسطینی با ایران همکاری می‌کند تا قدس پایتخت فلسطین شود.

نخست‌وزیر پاکستان هم‌چنین گفت: من از رهبر ایران تشکر می‌کنم که پشتیبانی از مردم کشمیر دارند و حق آزادی‌خواهی ایشان را در نظر داشتند.

خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب درباره حمایت از کشمیر
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقاء بخشند/ قدردانی نخست‌وزیر پاکستان از رهبر معظم انقلاب
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»